همه دلایل برای محبوبیت سرویس‌های آنلاین خرید و اجاره ملک

    کد خبر :550487

شما برای خرید، رهن یا اجاره آپارتمان، ویلا، دفتر کار و… از چه طریقی اقدام می‌کنید؟

آیا به همان شیوه سنتی قدیمی که مراجعه به آژانس‌های املاک است متوسل می‌شوید یا به شیوه‌های مدرن، کم هزینه و سریع روی می‌آورید؟

به گزارش بازتاب ،حقیقت این است که شما چه قصد خرید و چه رهن و اجاره آپارتمان یا هر نوع ملک دیگری را داشته باشید، چه خرید آپارتمان تجریش و چه اجاره ملک اداری در هر نقطه از تهران مانند خیابان انقلاب، سهروردی، مطهری و…. را داشته باشید، می‌توانید از طریق سامانه‌های آنلاین رزرو ملک اقدام کنید.

کیلید از سامانه‌هایی است که شما می‌توانید با اعتماد به آن سریع و ساده و به امن‌ترین شیوه ممکن ملک مورد نظرتان اجاره یا خریداری کنید. این سامانه معتبر علاوه بر امکان معامله ملک، مطالبی خواندنی و مفید در قالب راهنمایی، مشاوره و…. به شما ارائه می‌دهد که باعث می‌شود با دید باز برای معامله ملک اقدام کنید.

در ادامه به مزایای خرید و رهن و اجاره ملک از طریق اپلیکیشن و سامانه‌های آنلاین اشاره می‌کنیم.

مزایای خرید و اجاره ملک از اپلیکیشن و وبسایت‌های آنلاین

جستجوی سریع ملک بدون نیاز به مراجعه حضوری

فکرش را بکنید که در هیاهوی روزهای شلوغ، بدون نیاز به اینکه در ترافیک و آلودگی هوا ناچار شوید به آژانس‌های املاک مراجعه کنید از طریق گوشی تلفن همراه یا رایانه شخصی‌تان، ملک مورد نظرتان را جستجو، بررسی و معامله کنید.

کافیست اپلیکیشن کیلید را روی گوشی تلفن همراهتان نصب کنید یا به وبسایت کیلید مراجعه کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن از میان املاک موجود، ملک مورد نظرتان را جستجو و امکانات آن را بررسی کنید. به عنوان مثال اگر قصد خرید آپارتمان دزاشیب را دارید، می‌توانید از لیست املاک اپلیکیشن یا وبسایت کیلید، ملک مورد نظرتان را جستجو کنید و امکانات آن را از تعداد اتاق خواب، سیستم گرمایش و سرمایش و… قیمت آن را بررسی کنید.

به این ترتیب با چند کلیک ساده و بدون اینکه زمان و انرژی زیادی صرف مراجعه گاه‌و‌بی‌گاه به آژانس‌های املاک کنید در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید ملک مورد نظرتان را با چند کلیک پیدا می‌کنید.

پشتیبانی از تمام سیستم‌های عامل

چه شما کاربر سیستم عامل اندروید باشید و چه ios، می‌توانید اپلیکیشن‌های خرید و اجاره ملک را روی گوشی خود نصب و از آن‌ها استفاده کنید. همچنین اگر به گوشی تلفن همراه دسترسی ندارید، می‌توانید به وبسایت‌های خرید و اجاره ملک مراجعه کنید.

سرویس‌های آنلاین معاملات ملک پلتفرم‌های مختلفی دارند. این سرویس‌ها اغلب از سیستم عامل‌های اندروید و IOS پشتیبانی می‌کنند. علاوه براین در صورتی که تمایلی به نصب اپلیکیشن روی گوشی هوشمند خود نداشته نباشید، می‌توانید از سایت‌ها استفاده کنید به این ترتیب، عدم محدودیت برای دسترسی به سرویس های آنلاین بازار مسکن، باعث کاربری آسان‌تر و پیگیری سریع‌تر خرید، فروش، رهن یا اجاره ملک شده است.

مشاهده لیست کاملی از املاک شهر مورد نظرتان

اگر شما قصد اجاره یا خرید خانه، دفتر کار و یا مغازه در شهری مانند تهران را داشته باشید و به مشاوران املاک یک منطقه خاص مراجعه کنید، تنها به اطلاعات املاک ان منطقه خاص دسترسی دارید؛ این درحالیست که در صورتی که شما به سامانه‌های آنلاین خرید و اجاره ملک مراجعه کنید، املاک بررسی املاک در سراسر ایران را خواهید داشت.

امکان جستجوی هدفمند

با کمک سامانه‌های آنلاین جستجوی املاک، شما می‌توانید تمام اطلاعاتی که در مورد ملک مورد نظرتان دارید به‌دست آورید.

با استفاده از این سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها می‌توانید بدون نگرانی و استرس، بارها اطلاعات را فیلتر کرده و داده‌های مختلف را مشاهده کنید. متراژ، بودجه، محله، نوع معامله، تعداد اتاق، سن بنا، نوع ملک و… انواع فیلترهای موجود در سرویس های آنلاین هستند که شما را به خانه یا مغازه مورد نیاز خود نزدیک و نزدیک‌تر خواهند کرد. به این ترتیب شما شانس بیشتری برای یافتن ملک مورد نظر بدون دخالت واسطه‌ها دارید.

کاهش هزینه‌های جانبی

مسلم است که واسطه‌ها و همچنین آژانس‌های املاک بابت ارائه خدمات خود، کمیسیون دریافت می‌کنند که البته این کمیسیون از سوی مسوولین صنف بازار مسکن تعیین شده است. با این حال مشاهده می‌شود که برخی از آژانس و مشاوران املاک مبالغ بیشتری از مشتریان دریافت می‌کنند و به عبارتی کمیسیون‌ها را چند برابر قیمت واقعی اعلام می‌کنند. این درحالیست که با استفاده از اپلیکیشن‌ و سایت‌های فعال در حوزه مسکن می‌توانید دست واسطه‌گرانی که حق کمیسیون غیرقانونی دریافت می‌کنند را از معاملات ملکی کوتاه کنید. به این ترتیب هزینه کمتری پرداخت کرده و معاملات ملکی شما سودآورتر پیش می‌رود.

همانطور که خواندید، خرید و اجاره ملک از طریق سرویس‌های آنلاین حوزه مسکن نه تنها ساده و سریع‌تر از روش‌های سنتی (مراجعه حضوری به آژانس‌های املاک) است، بلکه به کاهش هزینه‌های زمانی و مالی نیز منجر می‌شود. همچنین قدرت انتخاب بیشتری به شما می‌دهد. به عنوان مثال اگر شما قصد خرید آپارتمان ازگل را دارید، می‌توانید با کمک سامانه‌های آنلاین خرید و اجاره مسکن معتبری مانند کیلید به راحتی ملک مورد را پس از بررسی کامل معامله کنید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید