نحوه تعویض بند ساعت اپل واچ

    کد خبر :1001682
اپل واچ

به جرات می‌توان گفت ساعت اپل واچ یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند است که در بازار می‌توان آن را تهیه کرد.

بازتاب-اپل نخستین بار سال 2015 بود که با معرفی اپل واچ تحولی در صنعت ساعت‌های هوشمند به وجود آورد. تاکنون چندین نسل از این ساعت معرفی شده و در حال حاضر اپل واچ سری 8 و اولترا جدیدترین مدل محسوب می‌شوند.

باتوجه به محبوبیت بسیار این ساعت و داشتن کاربران زیاد، شاید این پرسش برای دارندگان اپل واچ پیش بیاید که چگونه می‌توان بند این گجت پوشیدنی را تعویض کرد. همانطور که می‌دانید اپل واچ بند قابل تعویضی داشته و افراد می‌توانند بند دلخواه خود را نصب کنند.

در این مطلب قصد داریم نحوه تعویض بند اپل واچ را شرح دهیم.

برای تعویض به چه چیزی نیاز داریم:

  • یک ساعت اپل واچ
  • بند جدید
  • پارچه تمیز کننده
  • محیطی مناسب و مسطح برای تعویض

در ادامه مراحل تعویض بند اپل واچ را دنبال کنید.

1- نخست باید بند فعلی ساعت اپل واچ خود را بردارید

اپل واچ

قبل از شروع، اپل واچ خود را به صورت رو به پایین روی یک پارچه تمیز و نرم قرار دهید تا از هرگونه خراش احتمالی صفحه ساعت جلوگیری کنید. دکمه رها کردن بند واقع در پشت ساعت را فشار داده و نگه دارید. این دکمه یک بیضی شکل کوچک است که همسطح بدنه ساعت بین محل اتصال دو قسمت بند قرار می گیرد. در حالی که هنوز این دکمه را فشار می‌دهید، بند را از روی آن بلغزانید تا آن را بردارید. ممکن است نیاز به اعمال کمی نیرو داشته باشید، اما باید نسبتاً به راحتی خارج شود. به یاد داشته باشید که هر دو بخش از باند را بردارید.

2-بند جدید را با اپل واچ خود مطابقت دهید:

قبل از اتصال بند جدید، مطمئن شوید که با مدل و اندازه اپل واچ شما سازگار است. همه بندها برای همه ساعت ها مناسب نیستند، بنابراین لازم است قبل از ادامه آن را دوباره بررسی کنید.

3-بند جدید را وصل کنید:

 اپل واچ

هنگامی که مطمئن شدید که بند جدید مناسب است، وقت آن است که آن را وصل کنید. یک بخش از باند را بردارید و آن را با شکاف مربوطه روی ساعت تراز کنید. متوجه خواهید شد که یک طرف باند دارای یک دکمه کوچک است و در صورت اتصال باید به سمت بیرون باشد.

بند را به داخل شیار بکشید تا زمانی که احساس کنید در جای خود کلیک می کند. اگر بند قفل نشد، آن را بردارید و دوباره امتحان کنید. هرگز نباید بند را به سختی وارد شکاف کنید. اگر مشکل دارید، مطمئن شوید که آن را به عقب وارد نمی‌کنید.

این مرحله را با نیمه دیگر بند تکرار کنید.

4-بررسی بند ساعت

 اپل واچ

در نهایت، هنگامی که هر دو قسمت بند در جای خود قرار گرفتند، اپل واچ خود را بپوشید. باید به خوبی اما راحت دور مچ دست شما قرار بگیرد. اگر بند خیلی شل یا خیلی تنگ است، ممکن بوده لازم باشد بند را تنظیم کنید یا اندازه دیگری را در نظر بگیرید.

نکاتی برای تغییر بند ساعت اپل:

  • این کار را به آرامی انجام دهید: هنگام تعویض بند، همیشه به یاد داشته باشید که ملایم باشید تا از آسیب احتمالی به ساعت یا بند جلوگیری کنید.
  • آن را تمیز نگه دارید: هم ساعت و هم بند را تمیز نگه دارید. این ایده خوبی است که به طور دوره ای باند را تمیز کنید، به خصوص اگر زیاد عرق می کنید یا آن را کثیف می کنید. می‌توان از پارچه مرطوب برای ساعت و بند استفاده کرد، اما از استفاده از مواد تمیز کننده قوی خودداری کنید.
  • سفارشی کردن: از شخصی سازی اپل واچ با سبک خود ابایی نداشته باشید. طیف گسترده ای از باندهای شخص ثالث در بازار موجود است. فقط مطمئن شوید که بند با مدل ساعت شما سازگار است.
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید