نحوه استفاده از قابلیت NameDrop سیستم عامل iOS 17

    کد خبر :1023088

شرکت اپل با عرضه سری آیفون 15، سیستم عامل iOS 17 را هم منتشر کرد. یکی از قابلیت‌های جذاب این نسخه؛ NameDrop نام داشته که افراد با نزدیک کردن گوشی خود به هم شاهد انیمیشن هیجان انگیزی برای ارائه اطلاعات تماس به هم خواهند بود.

بازتاب-در این بخش قصد داریم بیشتر با نیم دراپ سیستم عامل iOS 17 آشنا شویم. ویژگی کاربردی که می‌تواند به سرعت اطلاعات تماس را از یک گوشی به دستگاه دیگر انتقال دهد.

 

نحوه استفاده از NameDrop برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات تماس

 

قابلیت NameDrop

NameDrop بسیار ساده است. فقط آیفون خود را نزدیک بالای آیفون شخص دیگری نگه دارید. می‌بینید که یک درخشش ضعیف از بالای هر دو دستگاه ظاهر می‌شود تا اتصال موفقیت‌آمیز را نشان دهد و NameDrop در هر دو صفحه رویت خواهد شد. پس از اتصال، می‌توانید دقیقاً اطلاعات تماسی که بین دو دستگاه به اشتراک گذاشته می‌شود را تنظیم کنید. شما می‌توانید اطلاعات شخص مقابل را دریافت کنید، اطلاعات خود را ارسال کرده یا هر دو را یکجا انجام دهید. اگر می‌خواهید لغو کنید، فقط قبل از اینکه سیستم جادوی تاریک خود را به پایان برساند، تلفن را دور ببرید. اگرچه این فقط برای مخاطبین جدید کار می‌کند و نمی‌توان از آن برای بروزرسانی اطلاعات تماس از قبل موجود استفاده کرد. می‌توانید با حذف مخاطب قبل از ورود به NameDrop، این محدودیت را برطرف کنید.

 

نحوه استفاده از مخاطبین در آیفون برای به اشتراک گذاری اطلاعات

NameDrop مستلزم این است که هر دو گوشی به iOS 17 بروز شوند و این همیشه یک امکان واقعی نیست. شما انتخاب دیگری برای ارسال اطلاعات تماس دارید. کافی است وارد اپلیکیشن Contacts شوید و Share Contact را انتخاب کنید. داده‌های خاصی را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید انتخاب کرده و روی Done ضربه بزنید. در نهایت روش تحویل را انتخاب کنید. می‌توانید بین پیام‌ها، نامه و چندین گزینه دیگر یکی را انتخاب کنید. این کار به آسانی نزدیک کردن یک گوشی به گوشی دیگر نیست، اما همچنان باید فقط چند ثانیه طول بکشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید