نبرد انتقامی پرسپولیس در شهر قدس

    کد خبر :1092970

پرسپولیس به دنبال آن است تا حذف از رقابت های حذفی فصل قبل مقابل آلومینیوم را در بازی امروز جبران کند

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در شرایطی قرار است امروز مقابل تیم آلومینیوم بازی کند که فصل قبل با شکست از این تیم از گردونه رقابت های حذفی خارج شد.

پرسپولیس و آلومینوم فصل قبل سه بار مقابل هم صف آرایی کردند. در بازی رفت و در همان اولین بازی پرسپولیسِ یحیی با تک گل علی نعمتی مقابل آلومینیوم به پیروزی رسید. در بازی برگشت همین نتیجه تکرار شد البته به نفع آلومینیوم. اراکی ها با گل فوق العاده زیبای امیر نوری که از فاصله دور و روی اشتباه عجیب علیرضا بیرانوند زده شد به پیروزی رسیدند تا اوسمار در اولین بازی که به عنوان سرمربی روی نیمکت سرخ ها نشسته بود شکست تلخی را تجربه کرده باشد.

اما این پایان کار نبود و دو تیم در جام حذفی نیز پیکار حساسی را برگزار کردند. دو تیم در آخرین مصافی که داشتند در مرحله یک هشتم جام حذفی یک بار دیگر مقابل هم صف آرایی کردند که در آن بازی شاگردان حسینی موفق شدند در ضربات پنالتی پیروز و به دور بعد صعود کنند.  مهدی لیموچی، شروین بزرگ (۲) و علیرضا نقی‌زاده گلهای آلومینیوم را به ثمر رساندند و برای پرسپولیس هم اوستون اورونوف، عیسی آل‌کثیر (۲) و سینا اسدبیگی گلزنی کردند. بازی که درنهایت باعث شد تا پرسپولیس شکست تلخی را تجربه کند و به همین دلیل بازی امروز برای سرخ‌ها و همین طور هواداران پر تعداد این تیم جنبه انتقامی خواهد داشت.

باید دید گاریدو در اولین جدال با تیمی که حکم گربه سیاه چند سال اخیر پرسولیس را دارد چه نتیجه ای خواهد گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید