مسعود ریاضی: نظر همه اعضای مجمع فدراسیون کشتی را برای انتخاب بنی‌تمیم گرفتیم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۲۸
    کد خبر :411674

رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی گفت: چند تن از روسای هیئت‌ها جلسه‌ای در فدراسیون کشتی داشتیم و با حمید بنی تمیم صحبت کردیم تا متقاعد شود مسئولیت کشتی را در این مدت برعهده داشته باشد.

مسعود ریاضی در خصوص انتخاب حمید بنی تمیم به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی اظهار داشت: بعد از استعفای ناگهانی رسول خادم، به هرحال باید نظارتی بر فدراسیون کشتی می شد و رأی مجمع روی حمید بنی تمیم بود. طبق اساسنامه باید سرپرست فدراسیون با نظر اعضای مجمع انتخاب می‌شد که طی نامه‌ای از وزارتخانه خواستیم که بنی تمیم به عنوان سرپرست انتخاب شود که این موضوع مورد موافقت قرار گرفت و حکم سرپرستی برای او از سوی وزارت ورزش صادر شد.

این عضو مجمع فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه حضور سرپرست در انتخابات منع قانونی ندارد، درباره چگونگی نظرخواهی از اعضا برای انتخاب حمید بنی تمیم تصریح کرد: ما با هم در ارتباط بودیم. چند تن از روسای هیئت‌ها جلسه‌ای در فدراسیون کشتی داشتیم و با حمید بنی تمیم صحبت کردیم تا متقاعد شود مسئولیت کشتی را در این مدت برعهده داشته باشد. ابتدا قبول نمی‌کرد اما با اصرار نمایندگان مجمع کشتی، راضی شد و در ادامه نیز نظر بقیه را از طریق مذاکرات حضوری و ارتباط تلفنی متعدد پرسیدیم. همه متفق‌القول موافق این موضوع بودند. در این مدت فدراسیون اعزام‌هایی دارد و برنامه‌ها باید پیگیری شود، به همین دلیل نیاز بود فردی مسئولیت را قبول کند که در جریان کار باشد.

وی در پاسخ به این سوال که پیش از این مجمع کشتی طی رأی صددرصدی رسول خادم را برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس فدراسیون کشتی انتخاب کرده بود، آیا حالا نیز رأی مجمع به بنی تمیم صددرصدی بود، گفت: این نظرخواهی به صورت نفر به نفر صورت گرفت و هیچ رأی مخالفی نداشتیم، ضمن اینکه اصلا طبق اساسنامه نیازی به سرپرست هم نبود و به صورت خودکار در غیاب رئیس، نایب رئیس فدراسیون تا سه ماه می‌تواند جایگزین رئیس شود اما به هرشکل ما در این باره به وزارت ورزش نامه زدیم و خیلی جالب بود وزارت ورزش حتی در سایت خود نیز اعلام کرد که انتخاب حمید بنی تمیم به عنوان سرپرست، طبق نامه اعضای مجمع فدراسیون است. ما امیدوار هستیم کارها طبق تعامل و حُسن نیت انجام شود.

به گزارش تسنیم ،ریاضی ادامه داد: علاوه بر این مسئولیت سرپرستی موقت خواهد بود و طبق اساسنامه حداکثر تا سه ماه باید زمینه برگزاری انتخابات فراهم شود که البته ما امیدواریم کار سریع تر از این هم پیش برود و پیش از سه ماه انتخابات را برگزار کنیم. مجمع اتحاد و انسجام خود را همچنان حفظ خواهد کرد و امیدوار هستیم خروجی آن به نفع کشتی باشد هرچند که هر فردی را به عنوان رئیس انتخاب کنیم اگر بخواهیم با رسول خادم مقایسه‌اش کنیم، کار بسیار دشوار خواهد بود. البته با توجه به وضعیت خوبی که تیم‌های نوجوانان و جوانان ما در مسابقات جهانی داشتند، این موضوع برای نفر بعدی یک امتیاز مثبت خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید