مسافر راه آهن، قاتل راننده سمند

    کد خبر :1100314
مسافر راه آهن، قاتل راننده سمند

راز ناپدید شدن راننده مسافربر با دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف به قتل فاش شد.

سرهنگ کارآگاه «محمد علی آدینه لو» رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی زنجان گفت: ۲۷ مهر امسال گزارش ناپدید شدن مردی میانسال به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان اعلام و تحقیقات پلیسی برای یافتن او آغاز شد.

در تحقیقات اولیه مأموران دریافتند، مرد گمشده با یک دستگاه سمند سورن، مسافری را از مقابل راه‌آهن زنجان به مقصد یکی از استان‌های مرکزی سوار کرده و مسیر، مقصد و ساعت برگشت خود را طی تماس تلفنی به همسرش اعلام کرده است ولی بعد از این تماس هیچ گونه اطلاعی از سرنوشت او در دست نیست.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تحقیقات میدانی و فنی و بررسی مسیر حرکت خودرو، هویت مسافر شناسایی و محل تردد او در استان البرز احراز شد که بلافاصله مأموران محل اختفای متهم را در منزل مادری‌اش شناسایی کردند و در بازرسی از منزل و اموال شخصی او، اوراق هویتی مرد گمشده، گوشی موبایل و سوئیچ خودروی سمند سورن او کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی زنجان با اشاره به ثبت ۲ فقره سرقت در کارنامه این متهم، عنوان کرد: متهم بلافاصله تحت بازجویی‌های پلیسی قرار گرفت و به قتل راننده با انگیزه سرقت خودرو و اموال او اعتراف کرد.

پس از هماهنگی‌های قضایی وقتی مأموران به محل رهاسازی جسد راننده در آزادراه «غدیر» رفتند مشخص شد که جسد مقتول توسط عوامل پلیس آگاهی شهرستان «ملارد» پیش‌تر کشف و تحویل کارآگاهان پلیس آگاهی استان شده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید