لکسوس LC مدل 2025 با طراحی نه چندان متفاوت رونمایی شد

    کد خبر :1097024
لکسوس LC مدل 2025 با طراحی نه چندان متفاوت رونمایی شد

شرکت لکسوس به تازگی مدل 2025 خودرو LC را با پیشرانه تنفس طبیعی، ویژگی‌های جدید و برخی دیگر رونمایی شد.

بازتاب-متاسفانه از سال 2017 شرکت لکسوس تغییرات بزرگی برای کوپه 100 هزار دلاری LC در نظر نگرفت. گذشته از آن مدل‌های ویژه هم چندان تغییرات ظاهری نداشتند که بتوان تمایزی قائل شد. یکی از دلایل عدم تغییرات، جذابیت ظاهری آن بوده که همچنان کوپه هیجان انگیز و لوکسی از برند لکسوس به نظر می‌رسد. برند ژاپنی تصمیم گرفته تا مجدد بروزرسانی سطحی روی خودرو اعمال کنند و مدل 2025 را رونمایی نمایند.

لکسوس LC مدل 2025 با طراحی نه چندان متفاوت رونمایی شد

در مدل 2025، لکسوس دو تریم  LC500 و LC500 را در نظر گرفت. به گفته شرکت سازنده، قسمت زیر ستون هر دو خودرو استحکام افزایش یافته تا راندمان حرکتی بهتری از خود نشان دهد. همچنین مشتریان می‌توانند از میان 9 رنگ مختلف یک گزینه را انتخاب کنند. کوپه LC500 به صندلی دارای چرم آلکانترا مجهز است و  مدل‌های مجهز به پکیج اسپرت دارای قطعات و پلاک‌های فیبرکربنی تجهیز شدند تا با یکی از رنگ‌های داخل کابین پون سیاه، کاراملی و قرمز تیره یکپارچگی پیدا کنند.

البته تهیه مدل کوپه یا رودستر این خودرو تفاوتی در سفارش آن ندارد و تمامی مشتریان LC 2025 امکانات یکسانی بدست خواهند آورد. اگرچه به‌جز سقف تاشو، صاحبین LC500 از سقف فیبرکربنی و رینگ‌های 21 اینچی آلیاژی با حاشیه کرومی تیره برخوردار می‌شوند. در پکیج قابل سفارشی، این مدل دارای رنگ بندی جذابی برای کابین داخلی و سقف می‌شود که می‌تواند ظاهر آن را به شدت جذاب سازد.

لکسوس LC مدل 2025 با طراحی نه چندان متفاوت رونمایی شد

در بخش پیشرانه دارای موتور 5 لیتری تنفس طبیعی هشت سیلندر 471 اسب بخاری است که در کنار گیربکس 10 سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرد که قدرت به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. این پیشرانه برای مدل بنزینی است و نسخه هیبریدی دارای پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر مجهز با موتور برقی است که قدرت ترکیبی 354 اسب بخاری دارد.

قیمت پایه این کوپه جذاب 100 هزار دلار بوده و نسخه هیبریدی با قیمت پایه 104 هزار دلاری قابل تهیه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید