قیمت خودرو ۵ مهر ۱۴۰۳

    کد خبر :1094163
قیمت خودرو

قیمت خودرو امروز 5 مهر 1403 مشخص شد.

وضعیت معاملات در آغاز اولین هفته پاییز حکایت از بازار با روند نوسانی دارد و امروز نیز هر دو بازار داخلی و مونتاژی در بیشتر محصولات با افزایش قیمت مواجه شدند.

با توجه به نرخ دلار و وارد شدن آن به کانال 59 هزار تومانی به تبعیت از آن هر دو بازار داخلی و مونتاژی در بیشتر محصولات دستخوش تغییر شدند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی امروز نوسانی گزارش می‌شود. دنا پلاس توربو 6 سرعته و انواع مدل این خودرو با تغییر مواجه شده‌اند. خودروی مذکور با افت پنج میلیون تومانی به قیمت 917 میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌شود. البته این محصول در حال حاضر در کارخانه به فروش نمی‌رسد.

پژو 207 دنده‌ای هیدرولیک در شمار محصولات محبوب ایران خودرو که با رشد پنج میلیون و 500 هزار تومانی به قیمت 693 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو 207 دنده‌ای پانوراما از سدان‌های پرفروش ایران خودرو محسوب می‌شود که امروز نسبت به روز گذشته هشت میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت 768 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین اتوماتیک G از سدان‌ رده‌بالای شرکت سایپا که امروز سه میلیون تومان ارزان شده و به قیمت 798 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا که راهی بازار شده است امروز با رشد دو میلیون تومانی در محدوده 493 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی تعادل خود را از دست داده و نوسانی گزارش می‌شوند.

هیوندای اکسنت در شمار محصولات لوکس کرمان موتور که رکورددار افزایش قیمت در هر دو بازار داخلی و مونتاژی شده و با صعود 80 میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و 100 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

کی‌ام‌سی A5 که از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی بهره می برد امروز 70 میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان شده است و به قیمت یک میلیارد و 680 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بستیون T77 از محصولات مونتاژی بهمن موتور که با رشد 15 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 765 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو‌های خارجی

 تجارت نیوز

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید