قیمت خودرو ‌‌۲۴ خرداد ۱۴۰۳

    کد خبر :1073458

قیمت خودرو امروز، پنج‌شنبه، 24 خرداد 1403، در اکثر محصولات داخلی و مونتاژی کاهشی گزارش می‌شود. اما این روند کاهشی در بین محصولات ایران خودرو بیشتر از سایر شرکت‌ها بوده است. همچنین تعدادی از محصولات همانند روز‌های گذشته به‌صورت ثابت به کار خود ادامه دادند.

با توجه به قیمت‌های به‌دست‌آمده، بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی نسبت به روز‌های گذشته کاهشی گزارش می‌شوند.

قیمت خودرو‌های داخلی

بازار خودرو‌های داخلی صبح امروز با کاهش قیمت کار خود را آغاز کرد.

دنا پلاس توربو 6 سرعته و دنا پلاس (6 سرعته) از محصولات شرکت ایران خودرو، صبح امروز به ترتیب با کاهش هفت میلیون تومانی و یک میلیون تومانی به قیمت 926 میلیون تومان و 826 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

پژو پارس از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت، با افت هفت میلیون تومانی به قیمت 679 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کوییک S از محصولات شرکت سایپا، با افت یک میلیون و 500 هزار تومان نسبت به روز‌های گذشته به نرخ 412 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

وانت پادرا (دوگانه‌سوز) در شمار محصولات این شرکت، با رشد 9 میلیون تومانی به قیمت 731 میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو

قیمت خودرو‌های مونتاژی

خودرو‌های مونتاژی در صبح امروز شیب کاهشی را تجربه کردند.

تیگو 8 پرو (هیبرید) در شمار محصولات مدیران خودرو، صبح امروزبا کاهش هشت میلیون تومان به قیمت سه میلیارد و17 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

تیگو 8 پرومکس (IE) از دسته محصولات جذاب و لوکس این شرکت، با ریزش 10 میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و 35 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

وانت کاپرا و رسپکت 2 از محصولات جذاب بهمن موتور، با افت 15 میلیون تومان و 14 میلیون تومان یک میلیارد و 370 میلیون تومان و یک میلیارد و 342 میلیون تومان قابل معامله اند.

فیدلیتی (5 نفره) و فیدلیتی پرستیژ (7 نفره) از دسته محصولات جذاب مونتاژی، به ترتیب با افت 13 میلیون تومان و 10 میلیون تومان به قیمت یک میلیارد و 875 میلیون تومان و دو میلیارد و 690 میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

تمامی محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور در صبح امروز هیچ تغییر قیمتی نسبت به روز‌های گذشته نداشته اند.

قیمت خودرو

 تجارت‌نیوز

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید