قیمت خودرو ۲۰ خرداد ۱۴۰۳

    کد خبر :1072550

قیمت خودرو امروز، یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ و در دومین روز کاری هفته، روند رکودی روز گذشته را تکرار می‌کند. هرچند اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی بازار نوساناتی پیدا کردند، اما میزان این تغییرات بسیار محدود است.

به گزارش تجارت‌نیوز، طی چند هفته اخیر که فضای سیاسی کشور در حال حرکت به سمت انتخابات ریاست‌جمهوری است، تمامی بازارها در رکود عجیبی فرو رفته‌اند و گویا تمامی خریداران و فروشندگان در انتظار تعیین رئیس جدید دولت و مشخص شدن آینده کشور هستند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از صبح امروز تغییر اندکی پیدا کرده است.

کوییک GXR-L یکی از جدیدترین تیپ‌های محصول هاچ‌بک سایپاست که از صبح امروز 8.5 میلیون تومان رشد قیمت پیدا کرده و به 438 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.

شاهین G که لوکس‌ترین سدان سایپا محسوب می‌شود، رشد یک میلیون تومانی را نسبت به روز گذشته به ثبت رسانده و با نرخ 719 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس سدان پرحاشیه ایران خودرو نیز هفت میلیون تومان گران‌تر شده و با 682 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دنا پلاس 6سرعته یکی دیگر از سدان‌‌های محبوب ایرانی است که برخلاف دیگر محصولات بازار، افت قیمت هفت میلیون تومانی دارد و با 830 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو

قیمت خودروهای خارجی

تغییرات قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی هم با تبعیت از داخلی‌های بازار، افت‌وخیز محدودی دارند.

جک J4 یکی از ارزان‌ترین محصولات مونتاژی بازار به شمار می‌رود که تنها یک میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با 819 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ریسپکت 2 سدان اقتصادی بهمن موتور محسوب می‌شود که با افت 10 میلیون تومانی، با یک میلیارد و 360 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فونیکس FX یکی از پرنوسان‌ترین محصولات مونتاژی بازار از ابتدای امروز است که با افت 40 میلیون تومانی در نهایت به کانال دو میلیارد و 260 میلیون تومان رسید.

لاماری ایما هیبرید محصول وارداتی آرین پارس موتور نیز رشد قیمت 25 میلیون تومانی دارد و وارد کانال دو میلیارد و 500 میلیون تومان شده است.

قیمت خودرو

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید