قیمت خودرو امروز ۲۹ مهر ۱۴۰۳

    کد خبر :1099032

قیمت خودرو امروز 29 مهر 1403 با توجه به نوسانات جزئی دلار و به تبعیت از آن در بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی با فراز و فرود مواجه شدند. تغییر ایجادشده در بازار خودرو طبق داده‌‌های اعلامی با شدت و میزان متفاوت از 500 هزار تومان تا 45 میلیون تومان به چشم می‌خورد.

قیمت خودرو‌های داخلی

بررسی‌ها نشان می‌دهند که محصولات داخلی امروز دستخوش تغییر قیمتی شدند.

سورن پلاس دوگانه‌سوز رقیب پژو پارس امروز در هر سه نوع با تغییر قیمت مواجه شده است. این محصول بر خلاف دو نوع دیگر خود که رشد قیمت داشته‌اند با کاهش چهار میلیون تومان به کار خود ادامه داده و در محدوده 746 میلیون تومان قرار گرفت.

پژو پارس TU5 از محصولات پرسر و صدای ایران خودرو محسوب می‌شود که با ادامه روند نزولی از کانال 900 میلیون تومانی عقب‌نشینی کرده و امروز نیز با افت یک میلیون تومانی به قیمت 894 میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

تارا دستی V1 از دسته محصولات داخلی که امروز پنج میلیون تومان نسبت به روز گذشته گران شده است و به نرخ 799 میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

وانت زامیاد (رادیال) از دیرباز خودروی مناسب برای حمل و نقل سنگین به کار گرفته شده است که از ابتدای معاملات امروز چهار میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت 596 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در بعضی از محصولات دستخوش تغییر شدند.

هایما 7X یکی از خودروهای مونتاژی که توسط ایران خودرو به بازار ایران عرضه شده است و حضورش در بازار کشور بسیار جلب توجه کرده است، خودروی مذکور پس از افت ده میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 690 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

اکستریم VX از مدرن‌ترین محصولات مدیران خودرو محسوب می‌شود که به تازگی راهی بازار شده است. خودروی مذکور با رشد 20 میلیون تومانی به قیمت چهار میلیارد و 350 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

جک S3 به عنوان یکی از کراس‌اوور محبوب بازار شناخته شده است که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌شود این خودرو با شیب منفی ده میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 103 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

تجارت نیوز

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید