قیمت خودرو امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۳

    کد خبر :1095268

قیمت خودرو امروز چهار‌شنبه 11 مهر 1403 نوسانی گزارش می‌شود.

فراز و فرود ایجادشده در بین محصولات داخلی بیشتر از محصولات مونتاژی بوده است. طوری که دنا پلاس (6 سرعته) افزایش بالای 90 میلیون تومانی را تجربه کرد.

گفتنی است که وضعیت معاملات با توجه به افزایش نرخ دلار و تنش‌های ایجادشده در منطقه خاورمیانه، به‌ویژه از شب گذشته با تشنج و تلاطم مواجه شده است.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در اغلب محصولات نوسانی گزارش می‌شوند.

دنا پلاس (6 سرعته) با مدل 1403 برخلاف هم‌نوعان خود با تغییر چشمگیر مواجه شد. خودروی مذکور امروز با صعود 93 میلیون تومانی رکورددار افزایش قیمت در بازار داخلی و مونتاژی شده و در محدوده 898 میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو 207 دنده‌ای پانوراما از دسته محصولات محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که با افت پنج میلیون تومانی به قیمت 775 میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌شود.

تارا دستی V1 با مدل 1403 با افت قیمت مواجه شد. این خودرو با ریزش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت 790 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

اطلس از دسته محصولات داخلی شرکت سایپا با افت دو میلیون تومانی در کانال 518 میلیون تومان قرار گرفت.

کوییک S و انواع آن افت قیمت را تجربه کردند. خودوری نام‌برده امروز با افت سه میلیون تومانی به قیمت 417 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌‍شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در اغلب محصولات دستخوش تغییر شدند.

پیکاپ فوتون (اتوماتیک) از دسته محصولات مونتاژی که توسط شرکت ایران خودرو عرضه می‌شود امروز با افت 80 میلیون تومانی به کانال دو میلیارد و 520 میلیون تومان وارد شد.

تیگو7 پرو E+ امروز افت 80 میلیون تومانی را تجربه کرده و به نرخ دو میلیارد و 300 میلیون تومانی ارزش‌گذاری شد.

کی‌ام‌سی T9 که رده‌ای بالاتر از کی‌ام‌سی T8 قرار گرفته که امروز 15 میلیون تومان ارزان‌تر شده و با قیمت دو میلیارد و 330 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

دیگنیتی پرستیژ از محصولات لوکس بهمن موتور با افت 20 میلیون تومانی به ارزش دو میلیارد و 185 میلیون تومان تحویل متقاضی می‌گردد.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

تجارت نیوز

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید