قتل هولناک خانواده تهرانی به دست دختر ۱۸ ساله‌

  • حوادث
  • دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ۱۴:۰۰
    کد خبر :1075743
قتل هولناک خانواده تهرانی

مرگ ۲ عضو از یک خانواده چهارنفره روی تخت بیمارستان به دلیل مسمومیت با سم مهلک سیانور پای کارآگاهان جنایی را به موضوع باز کرد و در نهایت به دستگیری دو دختر ۱۸ ساله انجامید.

اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های غرب تهران از طریق تماس تلفنی مرگ مشکوک یک مادر و دختر ۱۳ ساله‌ را روی تخت بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند.

به دنبال اعلام این خبر، پرونده در شعبه اول دادسرای امور جنایی تشکیل و تحقیقات موشکافانه از سوی مجرب‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد. تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که این مسمومیت‌ سابقه داشته و پدر خانواده از این حوادث جان سالم به در برده است.

او در تحقیقات اولیه گفت: ما یک خانواده ۴ نفره بودیم. پس از این حادثه ناگوار به همراه دختر ۱۹ ساله‌ام به نام پریا زندگی می‌کنم. چند روز قبل از اینکه همسر و دختر ۱۳ ساله‌ام فوت کنند، خانوادگی دچار مسمومیت شدیم و به بیمارستان رفتیم، اما فکر کردیم که این ماجرا به‌ خاطر غذای تن‌ ماهی است که شام خورده بودیم.

وی ادامه داد: شب حادثه دوست صمیمی دختر بزرگم به‌ نام الینا خانه ما مهمان بود که با کمک دختر بزرگم غذا را سر میز آوردند، ولی پس از صرف شام دوباره مسموم شدیم و خانوادگی به بیمارستان رفتیم، اما اقدامات کادر درمان فایده‌ای نداشت و متاسفانه ۲ نفر از اعضای خانواده‌ام را از دست دادم.

تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه متخصان پزشکی قانونی اعلام کردند علت تامه فوت این مادر و دختر مصرف قرص سیانور بوده است که همین موضوع فرضیه وقوع جنایتی هولناک را برای کارآگاهان جنایی اداره دهم پررنگ کرد.

کارآگاهان در نخستین گام پای در خانه مورد نظر گذاشتند و در بازرسی‌ها مقداری سم آرسنیک پیدا کردند که در ادامه مشخص شد شب حادثه الینا اصرار داشته اعضای خانواده دوست صمیمی‌اش زیاد ماست بخورند. همچنین با اقدامات اطلاعاتی مشخص شد این ۲ دوست صمیمی به ناصرخسرو تردد زیادی داشته‌اند که همین سرنخ کلیدی کافی بود که متهمان در یک قدمی بازداشت قرار بگیرند.

تیم جنایی در این شاخه از تحقیقات مقداری سم سیانور از خانه الینا کشف و پس از کسب مجوزهای لازم قضایی این ۲ دوست صمیمی را به اتهام مشارکت در قتل عمدی بازداشت کردند که الینا در جریان بازجویی‌های اولیه به ارتکاب جنایتی تکان‌دهنده با همدستی دوستش اعتراف کرد.

دختر جوان ماجرای جنایت را این طور توضیح داد: با پریا دوست صمیمی هستم اما به‌ خاطر درس خواندن و آزمون کنکور این اواخر زیاد به خانه‌شان می‌رفتم. در این میان با رویاپردازی‌هایی که داشتیم با یکدیگر تصمیم گرفتیم اعضای خانواده‌اش را با سم به قتل برسانیم و سپس تمام اموال را تصاحب و در نهایت از ایران مهاجرت کنیم.

متهم گفت: به‌ خاطر همین به خیابان ناصرخسرو رفتیم و آرسنیک خریدیم اما پس از اینکه سم را به آنها خوراندیم، فایده‌ای نداشت که متوجه شدیم فروشنده آن جنس تقلبی به ما داده است، برای همین دوباره به سمت بازار تهران رفتیم. این‌ بار به صورت غیرمجاز سیانور خریدیم. شب حادثه با شگردهای مختلف و از پیش طراحی شده با کمک پریا آنها را به خانواده‌اش خوراندیم که باعث مرگ مادر و دختر شد اما پدر خانواده جان سالم به در برد.

وی ادامه داد: پس از ارتکاب جنایت عذاب وجدان شدیدی گرفتیم و بسیار ترسیده بودیم. سعی در عادی‌سازی شرایط داشتیم که ناگهان توسط پلیس دستگیر شدیم. اشتباه کودکانه‌ و جبران‌ناپذیری کردیم و بسیار پشیمان هستیم.

پس از این اعترافات تکان‌دهنده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند. با دستور بازپرس جنایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

 تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید