قابلیت انتقال داده از اندروید به آیفون در واتساپ محقق شد/ اجرای عدالت

    کد خبر :917802

واتساپ شروع به ارائه قابلیتی برای انتقال تاریخچه از دستگاه‌های اندرویدی به آیفون کرده است. این امکان را به شما می‌دهد تا تمام اطلاعات را از حساب WhatsApp خود منتقل کنید، از جمله چت‌ها، اطلاعات حساب، عکس نمایه، تاریخچه چت، رسانه‌ها و تنظیمات.

بازتاب-توجه داشته باشید که عملکرد در حالت تست در دسترس است، بنابراین کاربران ممکن است در طول فرآیند انتقال با خطا مواجه شوند.‌همانطور که در مستندات رسمی WhatsApp ذکر شده، این ویژگی دارای چندین محدودیت است. ابتدا باید اندروید 5.0 آب نبات چوبی یا جدیدتر روی دستگاه خود نصب شده باشد و آیفون شما باید iOS 15.5 یا بالاتر را اجرا کند. همچنین باید برنامه Move to iOS را از اپل در دستگاه اندروید خود نصب کنید.

همچنین باید از واتساپ برای اندروید نسخه 2.22.7.74 و واتساپ برای iOS نسخه 2.22.10.70 یا بالاتر استفاده کنید. هر دو دستگاه باید به یک منبع برق و به یک شبکه Wi-Fi متصل داشته باشند. دستگاه جدید باید از شماره تلفن قدیمی استفاده کند. برای متصل شدن با برنامه Transfer to iOS و انتقال داده‌ها از دستگاه Android، آیفون باید جدید باشد یا گوشی هوشمند باید به تنظیمات کارخانه بازنشانی شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید