فرصتهای حضور تبلیغاتی و تجاری در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۷ آلمان
بنیاد ملی بازیهای رایانهای فرصتهای حضور تبلیغاتی و تجاری در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۷ آلمان را تشریح کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه صنعت بازی آلمان (Gamescom) بزرگترین رویداد سالانه در عرصه بازی ها به شمار میرود که افراد بسیار زیادی از آن بازدید میکنند. بیش از ۵۰۰۰ روزنامهنگار و ۵۵۷ غرفهدار از ۳۹ کشور جهان در آن حضور خواهند داشت. این رویداد بزرگترین گردهمایی بازیسازان دنیا در اروپا جهت انجام ملاقات های تجاری و معرفی بازیها است. در این رویداد نه تنها شرکتهای مختلف با رویکردهای متفاوت در آن شرکت میکنند، بلکه اغلب کشورهای دارای صنعت بازی نیز دارای پاویونهای مخصوص به خود هستند. از این رو نمایشگاه گیمزکام محیطی برای معرفی و فروش محصولات این صنعت به شمار میرود.
نمایشگاه گیمزکام نمایشگاهی با رویکرد تجاری در زمینه بازیهای ویدیوئی است که در مرکز نمایشگاهی کلن در آلمان برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری نمایشگاه گردهمایی تولیدکنندگان بازیهای ویدیویی، معرفی محصولات آنها و سختافزارهای مناسب برای بازی است.
گیمزکام ۲۰۱۷ از ۲۲ تا ۲۶ آگوست (۳۱ مرداد الی ۴ شهریور) در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد. روز اول مختص مدعوین محدودی از رسانهها است و از روز دوم، بازدید از آن برای عموم آزاد است. گیمزکام سال ۲۰۱۶ بیش از ۳۴۵ هزار نفر بازدیدکننده داشته است.
یکی از مسائلی که گیمزکام امسال را متفاوت میکند مراسم افتتاحیه آن است. این رویداد توسط آنگلا مرکل صدراعظم آلمان افتتاح خواهد شد.
بنیاد ملی بازیهای رایانهای نیز طبق برنامهریزی سالانه پاویون ایران را در این نمایشگاه برپا خواهد کرد و از ۹ شرکت ایرانی برای حضور در این نمایشگاه حمایت صورت میگیرد.
دلایل جذابیت گیمزکام:
نمایشگاه گیمزکام بزرگترین نمایشگاه تجاری بازی در کل اروپا است.
نمایشگاه گیمزکام ترکیبی کامل از شرکتهای توسعه دهنده، ارائه دهنده خدمات، ناشر و خبرگزاری را در خود جای داده است.
طی سال گذشته ۳۳۵۰۰۰ بازدیدکننده از ۸۸ کشور از این نمایشگاه بازدید کردند.
نمایشگاه یادشده، مرکزی کارآ با بیش از ۳۱۵۰۰ بازدیدکننده تجاری است.
نمایشگاه گیمزکام، نمایشگاه و رویدادی منحصر به فرد با برنامههای جانبی مجذوب کننده است.
این نمایشگاه، رسانهای استثنائی برای معرفی فعالان داخلی و بینالمللی است.
نمایشگاه محیطی برای شناسائی جویندگان کار و استخدام کنندگان است.
این نمایشگاه محیطی برای ملاقات متخصصان آتی صنعت بازیها است.
مزایای حضور در گیمزکام برای شما:
برند سازی شما و فعالیت شرکت شما در بزرگترین نمایشگاه تجاری اروپا
امکان برگزاری جلسههای تجاری با شرکتهای پیشرو در ارائه خدمات، نشر و تولید بازی
گسترش کسب و کار و درآمد شرکت از طریق انعقاد قراردادهای تجاری
دیده شدن برند شرکت پیش چشم بیش از ۳۴۵۰۰۰ شرکت کننده
گسترش تعاملات بینالمللی
کمک به صادرات سرویس یا انتشار بینالمللی محصولات شما
فرصتهای ویژه تبلیغات:
خدمات قابل ارائه به اسپانسر در پاویون ایران در گیمزکام شامل موارد زیر خواهد شد:
چاپ و نصب طراحی تبلیغاتی شرکت و محصول شما (حاوی شعار، لوگو، برند و اطلاعات تماس) بر روی دیوار پاویون ایران در گیمزکام با ابعاد ۳*۲ متر
پخش لوپ تریلر ۲ دقیقهای محصولات و خدمات در پنج نمایشگر اختصاصی پاویون ایران با ابعاد بزرگ به تعداد ۳۰ بار در هر روز
توزیع اقلام تبلیغاتی شما (اعم از کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ و هدایای تبلیغاتی) در کانترهای پاویون و همچنین در ساک دستی که به بازدیدکنندگان غرفه اهدا میشود.
راه ارتباطی برای سفارش تبلیغات:
تعرفه تعیین شده برای این فرصتهای تبلیغاتی ۲۵ میلیون تومان تعیین شده است (با احتساب ارزش افزوده).
شرکتهای متقاضی و علاقهمند میتوانند جهت بهرهمندی از این فرصت درخواست خود را تا نهایتا ۱۵ مرداد ماه به ایمیل sponsoring@ircg.ir ارسال کرده یا با شماره ۰۲۱۸۸۳۱۰۲۲۲ داخلی ۳۳۴ تماس حاصل فرمایند.