علت تفاوت قیمت ژنراتورهای دیزلی برند بادوین و موتورسازان با توان 100 کاوا

    کد خبر :1071061

انواع دیزل ژنراتور توسط برندهای مختلف با توان های گوناگونی تولید می شوند. از جمله اینها می‌توان به شرکت بادوین و موتورسازان تبریز اشاره کرد. دیزل ژنراتور بادوین در کشور فرانسه تولید شده است و یکی از بهترین و با کیفیت ترین ژنراتورهای دیزلی موجود در بازار است. در نقطه مقابل دیزل ژنراتور موتورسازان تبریز، همانطور که از نامش مشخص است تولید داخلی بوده و قیمت مناسبی هم دارد. هر یک از این ژنراتورهای دیزلی با هم شباهت‌ها و تفاوت‌هایی دارند. برخی از مسائل باعث تفاوت قیمت این دستگاه ها شده اند که در این مطلب به بررسی آن ها می پردازیم.

ژنراتور دیزلی بادوین و موتورسازان با توان 100 کاوا

نگاهی کلی به ژنراتور دیزلی برند موتورسازان تبریز 100 کاوا

شرکت موتور سازان تبریز همواره در تلاش است تا ژنراتورهایی با توان های متفاوت را به بازار عرضه کند. یکی از تولیدات این کمپانی دیزل ژنراتور 100 کاوا است که برای فراهم کردن برق اضطراری در محیط های کوچک و متوسط مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها دارای تاییدیه ها و استانداردهای بین المللی نیز هستند که از جمله آن می توان به گواهینامه بین المللی DNV و SGS اشاره کرد.

دیزل ژنراتورهای 100 کاوا موتور سازان تبریز در دو نوع دائم کار و اضطراری تولید شده است و شما می توانید بر اساس نیاز خود یکی از آن ها را خریداری کنید. دقت داشته باشید که با انجام سرویس های دوره ای قادر هستید طول عمر این دستگاه ها را به میزان زیادی افزایش دهید و برای طولانی مدت از آن ها استفاده کنید. علاوه بر این توجه داشته باشید که تمامی قطعات این دیزل ژنراتورها از طریق شرکت های ایرانی تامین می شوند.

معرفی دیزل ژنراتور بادوین 100 کاوا

کمپانی بادوین یکی از شرکت های فرانسوی است که در زمینه تولید دیزل ژنراتور مشغول به کار است. محصولات این برند به سایر کشورها صادر می شوند و نمایندگی های متعددی در تمامی کشورها دارند. یکی از محبوب ترین تولیدات این کمپانی، دیزل ژنراتورهای 100 کاوا است. این دستگاه دارای توان 117 اسب بخار می باشد و یکی از قدرتمندترین دستگاه های این شرکت محسوب می شود.

از دیزل ژنراتورهای 100 کاوا بادوین اغلب در مجتمع های مسکونی با فضای کم، مراکز خرید با ابعاد کم، کارخانه های کوچک و … استفاده می شود. این دستگاه ها نسبت به دیزل ژنراتورهای موتورسازان تبریز قیمت بیشتری دارند و این مسئله به علت صادراتی بودن آن ها می باشد.

مهم ترین ویژگی های ژنراتور دیزلی برند موتورسازان تبریز با توان 100 کاوا

دیزل ژنراتور موتورسازان تبریز دارای ویژگی های منحصر به فرد متعددی است. بسیاری از افراد برای بهره مندی از این خصوصیات اقدام به خرید این دستگاه ها می کنند. در واقع با شناخت این ویژگی ها راحت تر می توانید برای خرید تصمیم گیری کنید. از جمله مهم ترین خصوصیات این دیزل ژنراتورها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از سیستم خنک‌کننده برای کاهش اصطحلاک در اجزای درونی
  • مجهز شده به سیستم خاموش و روشن کننده خودکار در زمان قطعی و وصلی برق
  • عدم ایجاد آلودگی صوتی در محیط و دارای صدای بسیار کم
  • امکان فعالیت به صورت 8 ساعت مداوم و بدون قطعی
  • استفاده از لایه ضد ارتعاش ما بین ژنراتور و موتور برای کاهش لرزش دستگاه
  • دوست دار محیط زیست و عدم ایجاد آلودگی های محیطی
  • دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر
  • فراوانی قطعات و تعمیر راحت تر

مهم ترین ویژگی های ژنراتور دیزلی برند بادوین با توان 100 کاوا

دیزل ژنراتور بادوین با توان 100 کاوا از خصوصیات خاصی برخوردار است. هر یک از این ویژگی ها باعث افزایش محبوبیت این دستگاه ها شده اند. شما هم می توانید با استفاده از این ژنراتورها از این خصوصیات بهره ببرید. مهم ترین ویژگی های این دیزل ژنراتورها عبارتند از:

  • استفاده از ژنراتورهای استنفورد در کنار موتور به عنوان مکمل برای کارایی بهتر
  • دارای دور موتور 1500 و سرعت عمل بسیار بالا
  • امکان کارایی عالی در شرایط آب و هوایی سخت همچون سرما یا گرمای بیش از حد
  • دارای وزن 1179 کیلوگرمی
  • دارای ظرفیت آماده به کار برابر با 110 کاوا
  • امکان استفاده از خدمات پس از فروش 10 ساله
  • دارای سیستم کنترل از راه دور
  • بسیار امن و فاقد هر گونه ریسک برای نیروی انسانی
  • دارای صدای بسیار کم و عدم ایجاد آلودگی صوتی
  • دارای عایق لرزش
  • انتخابی مناسب برای بیمارستان ها و درمانگاه های کوچک

دلایل تفاوت قیمت این دو برند

دیزل ژنراتورهای 100 کاوا بادوین و موتورسازان دارای تفاوت هایی در قیمت هستند. ژنراتورهای موتور سازان به این علت است که ساخت کشور خودمان هستند قیمتی پایین تر دارند. البته این مسئله به معنای بی کیفیت بودن آن ها نیست. بلکه این موضوع به این علت است که نرخ ارز بر قیمت ژنراتورهای موتورسازان تاثیری نمی گذارد. البته بهتر است بدانید که قطعات دیزل ژنراتور موتورسازان راحت تر یافت می شوند و انتخاب بهتری برای ایران محسوب می شوند.

دیزل ژنراتورهای بادوین به این علت که از کشور فرانسه به ایران صادر می شوند، قیمتی بیشتر دارند. این موضوع به علت نوسانات نرخ ارز است. در واقع وارد کننده باید هزینه این ژنراتورها را با ارز پرداخت کنند و با هر نوسان ممکن است قیمت پرداختی بالاتر یا پایین تر برود. علاوه بر این دیزل ژنراتور بادوین یکی از شناخته شده ترین محصولات در سطح جهان است و شهرت این کمپانی باعث افزایش قیمت دستگاه ها نیز می شود.

دیزل ژنراتور بادوین

خرید ژنراتورهای دیزلی تولید شده توسط شرکت بادوین و موتورسازان

دیزل ژنراتور بادوین و دیزل ژنراتور موتورسازان 100 کاوا دارای شباهت های متعددی با یک دیگر هستند؛ اما قیمتی متفاوت دارند. این محصولات برای تامین برق اضطراری در پاساژها و مجتمع های مسکونی کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. تفاوت قیمت این دستگاه ها به علت نوسانات نرخ ارز و وارداتی بودن ژنراتورهای بادوین است. علاوه بر این قطعات ژنراتورهای موتورسازان در ایران تامین می شوند و قیمتی مناسب دارند. شما می توانید این دیزل ژنراتورها را از راد دیزل خریداری کنید. راد دیزل همواره در تلاش است تا این دستگاه ها را با قیمتی مناسب به دست شما برساند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید