شیخ، قائدی و ارسلان؛ بلای ناخواسته‌ای مثلث تهاجمی بر سر استقلال

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵
    کد خبر :732933

در حالی که به هفته‌های پایانی لیگ پرماجرای نوزدهم نزدیک می‌شویم شایعات داغ در خصوص نقل و انتقالات بازیکنان از همین حالا شروع شده است. در استقلال اما سه ستاره خط حمله این تیم در صدر اخبار قرار دارند. از پیشنهاد اروپایی گرفته تا کشورهای عربی به عنوان مقصد احتمالی دیاباته، قائدی و مطهری نام برده می‌شود.

احمد سعادتمند اخیرا مدعی شده که سه ستاره خط حمله استقلال را برای فصل بعد حفظ خواهد کرد. البته هر سه مهاجم استقلال برای فصل بعد با این باشگاه قرارداد دارند و تنها در صورتی احتمال جدایی آنها وجود دارد که استقلال شرایط فسخ را برای آنها به وجود بیاورد.

شاید بزرگترین نگرانی هواداران استقلال جدایی دیاباته از استقلال باید که این موضوع با توجه به پرداخت شدن مطالبات این بازیکن تا به اینجای فصل احتمال جدایی غول خط حمله استقلال را منتفی خواهد کرد. مهدی قائدی دیگر ستاره این فصل استقلال هم سه فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و سعادتمند عملا کار سختی برای حفظ او نخواهد داشت. مگر اینکه در پایان فصل پیشنهاد چشمگیر اروپایی برای شماره ۱۰ استقلال برسد که در آن صورت احتمال جدایی او وجود خواهد داشت.

ارسلان مطهری مهاجم محبوب این روزهای استقلال هم که نیم‌فصل با استقلال قراردادی به مدت یک و نیم فصل به امضا رساند و عملا فصل آینده را هم در این تیم سپری خواهد کرد. با این حساب سعادتمند با علم به این موضوع که هر سه مهاجم استقلال برای فصل آینده قرارداد دارند وعده حفظ بازیکنانی را داده که اساسا شرایط جدایی از استقلال را ندارند. این در حالی است که در پایان فصل قرارداد ۸ بازیکن استقلال به پایان می‌رسد. بازیکنانی که از قضا بعضا بسیار بدقلق هستند در تمدید قراردادشان.

در لیست بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان با استقلال به اتمام می‌رسد نام بازیکنانی مانند روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید باقری، علی کریمی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و محسن کریمی دیده می‌شود.

لیست بلندبالایی که به جز دو گزینه آخر که در این سال‌ها در ترکیب استقلال کم‌اثر بوده‌اند سایر بازیکنان احتمالا در لیست فصل بعد فرهاد مجیدی حضور خواهند داشت. البته مجیدی علاقه فراوانی به سبک بازی محسن کریمی دارد حتی اگر این بازیکن چند فصلی را به خاطر مصدومیت بیرون گود مانده باشد و هیچ بعید نیست او هم در لیست تمدیدهای مجیدی قرار بگیرد.

با این همه نباید فراموش نکنیم بازیکنانی مانند روزبه چشمی و علی کریمی چطور تا روزهای آخر نقل و انتقالات از تمدید قرارداد خود خودداری کردند و حتی چشمی بعد از یک دور کامل در کشورهای عربی وقتی با پیشنهاد درخوری مواجه نشد در نهایت بعد از سه هفته که از آغاز لیگ گذشته بود قرارداد خود با این باشگاه را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال هفه به هفته به فصل پرماجرای نقل و انتقالات خود نزدیک می‌شود. جایی که در چند فصل اخیر هم مدیران و هم بازیکنان این تیم در ساختن روزهای پراسترس برای هواداران این تیم کوتاهی نکردند. تمرکز روی سه ستاره ماندگار استقلال شاید باعث غفلت مدیران این باشگاه و از دست رفتن شاکله اصلی تیم شود. آیا سعادتمند توانایی بستن تیم مد نظر سرمربی استقلال برای فصل آینده را خواهد داشت؟

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید