شوک جدید به پرسپولیس

  • ورزشی
  • شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ ۱۸:۰۵
    کد خبر :1091782
 پس از تغییر قانون شبانه سقف بودجه در آخرین ساعات روز ۲۱ شهریور برخی از مسئولان سازمان لیگ از جمله منصور قنبرزاده، در پاسخ به اعتراض گسترده مدیرعامل و هواداران باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌ای تاکید کردند علاوه بر بازگشت اورنوف به سهمیه بازیکنان زیر ۲۵ سال، یک سهمیه خارجی نیز به باشگاه پرسپولیس داده خواهد شد تا به نوعی سهمیه نبیل باهویی بگردد. اما جالب اینجاست که تا این لحظه اتفاق خاصی رخ نائه و نامه‌ای مبنی بر مجوز بازگرداندن اورنوف به سهمیه زیر ۲۵ سال و همین طور جذب بازیکن خارجی به باشگاه پرسپولیسص ارسال نشده است.

این اتفاق درحالی رخ داد که قانون سقف بودجه ساعت ۲۲ چهارشنبه شب تغییر کرد و در همان ساعات باقی مانده در آخرین روز ویرایش لیست بازیکنان ارسالی به آسیا باشگاه‌های سپاهان و استقلال مجوز ورود بازیکنان بیرون مانده خود را برای ثبت قرارداد دریافت کردند اما هنوز مجوزهای باشگاه پرسپولیس صادر نشده است و همین موضوع ابهاماتی را ایجاد کرده است.

از این رو باید منتظر بود و دید طی ساعات باقی مانده امروز بالاخره مجوزهای لازم برای ورود اورونوف به سهمیه زیر ۲۵ سال و همین طور جذب بازیکن خارجی به عنوان سهمیه ششم برای باشگاه پرسپولیس صادر می شود یا نه.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید