شودر؛ برند نام‌آشنایی که امتحانش را پس داده!

    کد خبر :1073294

طی سال‌های اخیر، شیرآلات ایرانی بسیار باکیفیت و متنوع شده‌اند. دیگر نیازی نیست برای خرید یک ست باکیفیت به سراغ برندهای خارجی بروید و هزینه‌های زیادی بپردازید. شودر (Shouder) یکی از برندهای خوش‌نام ایرانی است که احتمالاً نامش را شنیده‌اید یا از محصولاتش استفاده کرده‌اید. شودر به دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت و قطعات اصلی اروپایی، در حال حاضر جزو برندهای برتر بازار در صنعت شیرآلات است و انواع شیرآلات ساختمانی، بهداشتی، چشمی، الکترونیکی، توکار، رنگی و فلاش تانک توکار را تولید و روانه بازار می‌کند.

فلسفه وجودی برند شودر

فلسفه وجودی شودر، ارتقای کیفیت زندگی انسان‌ها است. این برند با به‌کارگیری دانش روز، نوآوری، توجه به جزئیات و پایبندی به ایده‌آلیسم آلمانی، به بهترین شکل ممکن در این راستا تلاش می‌کند. شودر رمز موفقیت خود را در مسئولیت‌پذیری، احترام، پایداری، دوام، دقت در جزئیات و بهره‌مندی از شایسته‌ترین نیروهای مدیریتی، مهندسی و اجرایی می‌داند. این برند طی سال‌ها همواره تلاش کرده است تا با تولید شیرآلات مرغوب و زیبا، راحتی و آرامش را برای مصرف‌کنندگانش فراهم کند.

دلایل برتری شودر نسبت به رقبا

استفاده از مواد اولیه باکیفیت و قطعات اروپایی، شودر را قادر ساخته محصولاتی با کیفیت و دوام بالا تولید کند. در فرآیند تولید شیرآلات این برند، از بهترین فناوری‌ها در زمینه‌های ریخته‌گری و آبکاری استفاده می‌شود و به‌کارگیری ماشین‌آلات دقیق با کنترل نرم‌افزاری (CNC)، بسته‌بندی عالی و تنوع بالای محصولات، از مزایای رقابتی شیرآلات شودر نسبت به دیگر برندها است. تمایل مشتریان به انتخاب شودر به دلیل توجه این برند به نیازهای اصلی آن‌ها یعنی زیبایی و کارآمدی، نشان‌دهنده امتحان موفقیت‌آمیز این برند است.

توجه شودر به جنبه زیبایی‌شناختی و کارایی شیرآلات

تیم طراحی شودر تاکنون موفق به طراحی بیش از 1300 محصول زیبا، کاربردی و ارگونومیک شده است. این محصولات از نظر فناوری و بصری بادوام و کارآمد هستند. شودر در پروسه تولید محصولات خود از روش‌های مدرن ریخته‌گری و شمش‌های متراکم برنجی استفاده می‌کند تا زیبایی و دوام را همسو سازد. برای درخشندگی، مقاومت در برابر خوردگی و جلوگیری از زنگ‌زدگی شیرآلات، از تکنیک‌های پیشرفته‌ای همچون پوشش پودری الکترواستاتیک، آبکاری و PVD استفاده می‌شود. ضخامت آبکاری محصولات شودر تا ۳۰ میکرون می‌رسد که حدوداً سه برابر ضخامت استاندارد سازمان استاندارد ایران است. جزئیاتی مانند کارتریج‌های سرامیکی و پرلاتورهای آلمانی نیز از دیگر ویژگی‌های برجسته محصولات شودر هستند که باعث نرمی اهرم شیر و کاهش هدررفت آب می‌شوند.

برنامه‌های شودر برای ارتقای جایگاه در بازار

شودر با شناخت دقیق مخاطبان و درک نیازها، خواسته‌ها و انتظارات آن‌ها، توانسته افراد بسیاری را راضی نگه دارد و مشتریان زیادی جذب کند. مشتریانی که محصولات این برند را خریداری می‌کنند، به خوبی از وجه امتیازات شودر آگاه هستند و می‌دانند شیرآلات این برند بالاترین کیفیت و کارایی را دارند. بازارهای داخلی بسیاری می‌توانند از محصولات این برند بهره‌مند شوند و شودر در تلاش است تا به زودی این امکان را برای مردم سایر کشورها نیز فراهم کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید