شرکت محبوب چینی سال 2024 گوشی تاشو معرفی نمی کند

    کد خبر :1067263
شرکت محبوب چینی سال 2024 گوشی تاشو معرفی نمی کند

در حالی که بازار تلفن‌های تاشو همچنان با شایعات مربوط به نسل بعدی دستگاه‌های سامسونگ، موتورولا و سایرین داغ می‌شود، ممکن است طرفداران وان پلاس ناامید شوند.

بازتاببا توجه به اطلاعات مطمئن، وان پلاس Open 2 امسال وارد بازار نخواهد شد. انتظار می‌رود نسخه بعدی نسل اول وان پلاس Open که با استقبال خوبی مواجه شد، در سال 2025 عرضه شود. این خبر ضربه‌ای به کسانی است که امیدوارند در سال 2024 عرضه شود و گفته می‌شود اوپن 2 از اسنپدراگون 8 نسل 4 قدرت می‌گیرد.

جزئیات مربوط به خود نسل هشتم 4 کمیاب است و احتمالاً در اواخر امسال اعلام رسمی خواهد شد. اولین گوشی‌های مجهز به این تراشه ممکن است در اوایل ماه دسامبر وارد بازار شوند، به ویژه در چین. بازه زمانی عرضه جهانی اکثر دستگاه‌های اسنپدراگون 8 نسل 4 نامشخص است و اینکه آیا Open 2 در این دسته قرار می گیرد یا خیر مشخص نیست.

در اصل، در این مرحله اطلاعات دقیق بسیار کمی در مورد وان پلاس Open 2 وجود دارد. فقدان جزئیات احتمالا برای مدتی ادامه خواهد داشت. از لحاظ تاریخی، وان پلاس گوشی‌های تاشو اوپو را برای بازار جهانی تغییر نام داده است. با پیروی از این روند، انتظار می‌رود که Open 2 به برند اوپو Find N5 تبدیل شود، مشابه همان چیزی که Open اصلی اوپو Find N3 را که در سال گذشته عرضه شد منعکس کرد.

با این حال، جزئیات فاش شده ممکن است درست باشد، به ویژه با توجه به شایعات قبلی مبنی بر تاخیر در عرضه Find N5 تا سال 2025.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید