سقوط کارگر از ساختمانی نیمه کاره/ فیلم

    کد خبر :1096195
سقوط کارگر از ساختمانی نیمه کاره

روز گذشته، یکی از کارگران ساختمانی در خیابان سرابی شهرستان گنبدکاووس دچار برق گرفتگی شده و از ارتفاع به پایین آویزان می‌شود.

زمان بقدری در این موقعیت حساس و خاص بود که باید در چند ثانیه تصمیم شجاعانه برای مرگ یا زنده ماندن این کارگر ساختمانی گرفته می‌شد.

عباس یغمایی ناجی کارگر ساختمانی گفت: حوالی ساعت دو بعدازظهر بود که با انفجار ترانس برق واقع در جلوی درب مشاور املاک بنده از دفترم بیرون آمدم.

وی تصریح کرد: زمانی که بیرون آمدم متوجه شدم یکی از کارگران ساختمانی روبرو دچار حادثه شده و از داربست‌ها در ارتفاع بالا آویزان است‌.

یغمایی ادامه داد: همکارم بلافاصله به طرف وی رفت تا بتواند از طریق داربست‌ها نجات دهد اما زمان خاص و حساسی بود و هر لحظه امکان سقوط این شخص وجود داشت.

وی گفت: در کمتر از چند ثانیه به ذهنم رسید که در پایین این ساختمان قرار بگیرم و بتوانم سرعت این کارگر را کاهش داده تا اگر به زمین بخورد دچار حادثه وخیم نشود.

مشاور املاک گنبدی ابرازکرد: خوشبختانه این شخص در حین سقوط به بنده برخورد کرد و هیچ حادثه‌ای حتی شکستگی اعضای بدن نداشت و تنها بخشی از دست چپ وی به خاطر برق‌گرفتگی سوخت و اکنون در سلامت کامل است.

وی در خصوص علت حادثه یادآور شد: متاسفانه کارگر ساختمان براثر سهل‌انگاری، تلاش می‌کند تا با میلگرد در ارتفاع بالا و نزدیک کابل‌های برق، جارو را بردارد که در همین حین دستش با کابل برق برخورد کرده و دچار برق‌گرفتگی می‌شود.

گفتنی است، گنبدکاووس یک هزارو ۹۵۰ کارگر ساختمانی بیمه شده دارد که در صورت بروز حادثه از خدمات بیمه‌ای استفاده خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید