سردار آزمون در تیم فینالسیت لیگ قهرمانان اروپا!

  • ورزشی
  • دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ ۲۱:۰۳
    کد خبر :1070048
سردار آزمون

قرارداد قرضی سردار آزمون با رُم ایتالیا به پایان رسید و این مهاجم ایرانی حالا بازیکن رسمی باشگاه لورکوزن محسوب می‌شود. آزمون تا سال ۲۰۲۶ با لورکوزن آلمان قرارداد دارد و هر تیمی خواهان جذب دائمی او باشد، باید مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیون یورو به عنوان رضایت‌نامه پرداخت کند. هر چند این مبلغ می‌تواند در مذاکرات طرفین کاهش پیدا یابد.

مدیران باشگاه رم علاقه‌مند به دائمی کردن قرارداد آزمون بودند، اما عدم صعود به لیگ قهرمانان اروپا و مشکلات اقتصادی این باشگاه ایتالیایی، باعث شد تا ده‌روسی و رم قید ادامه همکاری با سردار را بزنند. اتفاقی که باعث شده تا چند باشگاه اروپایی دیگر نیز برای شکار آزمون دست به کار شوند.

از آلمان خبر می‌رسد، باشگاه بورسیا دورتموند در حال بررسی شرایط آزمون است تا با انتقالی قرضی این مهاجم ۲۹ ساله را جذب کند. سردار که طی یک دهه قبل نیز از دورتموند پیشنهاد داشت، این بار فینالیست لیگ قهرمانان اروپا را خواهان خود می‌بیند.

دورتموند؛ دونیل مالن هلندی، سباستین هالر ساحل عاجی و کریم ادیمی آلمانی را در خط حمله دارد و احتمالا در نقل و انتقالات تابستانی یکی از آنها را در لیست فروش قرار می‌دهد تا از این راه درآمدزایی کند. آزمون در صورت انتقال به دورتموند به اولین فوتبالیست ایرانی تبدیل می‌شود که به عضویت این تیم در می‌آید.

جالب اینکه از دربی‌های لورکوزن و دورتموند با نام «وارن دربی» یاد می‌شود و از حساسیت بالایی هم برخوردار است. آزمون در صورت این انتقال می‌تواند در وارن دربی مقابل تیم سابق خود به میدان برود.

نزدیکان سردار آزمون، پیشنهاد دورتموند را تایید کرده‌اند و باید دید مهاجم تیم ملی فوتبال ایران راهی سیگنال ایدونا پارک خواهد شد و به عضویت زنبورها در می‌آید یا اتفاق دیگری برای وی رخ می‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید