سدان تمام الکتریکی چری فالوین E05 رونمایی شد

    کد خبر :1089353
سدان تمام الکتریکی چری فالوین E05 رونمایی شد

برند چری در کشورمان با محصولات تیگو شناخته می‌شود و توانسته بسیار موردتوجه قرار گیرد. در این بین به تازگی همین برد در چین یک سدان تمام برقی جدید با نام فالوین E05 رونمایی کرد.

بازتاب-محصول جدید چری با قیمت پایه 21 هزار دلاری قابل تهیه است. در نمایشگاه خودرو چنگدو، چری تصمیم گرفت تا برخی محصولات جدید را رونمایی کند و سدان فالوین E05 تمام الکتریکی یکی از آنها است.

این خودرو در دو مدل تمام الکتریکی و الکتریکی با سیستم افزایش دهنده توان پیمایش EVER ارائه می‌شود. در بحث طراحی باید به جلوپنجره بسته و چراغ جلو تیز کشیده اشاره کرد و یک سنسور لیدار هم روی سقف تعبیه شد.

سدان تمام الکتریکی چری فالوین E05 رونمایی شد

چری در حالت استاندارد قابلیت رانندگی نیمه خودکار که شامل پارک خودکار و ناوبری با سرعت بالا می‌شود را تدارک دیده و در عقب نیز طراحی فست بکی را شاهد هستیم. در دیگر ویژگی‌های ظاهری باید دستگیره مخفی، درب بدون قاب و رینگ‌های چشم نواز اشاره کرد. فاصله بین دو محور خودرو 2900 میلیمتر و طول آن 4800 میلیمتر است. در عقب چراغ پیوسته با لوگو فالوین به چشم خورده و سقفی با سانروف پانورامیک هم در آن قرار گرفته تا جلوه ظاهری جذابی به این مدل ببخشد.

در کابین داخلی خودرو شاهد طراحی مینیمالیستی هستیم و بخش وسیعی از آن با متریال نرم همراه شد. در این بخش کلاستر مستطیلی شکل عقب غربیلک فرمان دی کات نصب شده‌اند و نمایشگر مرکزی بزرگی هم برای سیستم اطلاعات سرگرمی تعبیه شد. خروجی‌های هوای پنهان، نورپردازی زیبای داشبورد و کنسول مرکزی، جز نقطه عطف طراحی داخلی این خودرو سدان الکتریکی هستند.

سدان تمام الکتریکی چری فالوین E05 رونمایی شد

انتظار داریم چری فالوین E05 جدید با یخچال فابریک و دستیار هوش مصنوعی عرضه شود. در حال حاضر چینی‌ها قدرت و مشخصات رسمی این سدان را مشخص نکردند. در نهایت چری سال پیش عرضه مجدد محصولات سری فالوین را شروع و در کمتر از یک سال چهار خودرو جدید با نام‌های فالوین A8، T6، T9 و T10 ارائه شدند. قرار است در مجموع 11 خودرو فالوین طی دو سال به تولید برسند. همچنین انتظار داریم فالوین T11 نیز در همین نمایشگاه خودروی چنگدو رونمایی شود که در این صورت بزودی جزئیات بیشتری ارائه می‌شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید