سامسونگ و معرفی گوشی اقتصادی گلکسی A14

    کد خبر :965072

شرکت سامسونگ در جریان CES 2023 از گوشی اقتصادی گلکسی A14 خود با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5جی رونمایی کرد. تلفن هوشمندی که نسل قبلی آن توانست با استقبال بزرگ در فروش رو به رو شود.

بازتاب-این مدل نسبت به نسل قبل خود دارای بهبود نمایشگر، پردازنده، دوربین سلفی جدید و سیستم عامل بهتر است. گلکسی A14 ابتدا وارد بازار ایالات متحده خواهد شد و سپس در آوریل به اروپا می‌رسد. از مشخصات کلیدی این محصول سامسونگ باید به نمایشگر 6.6 اینچی LCD ناچ با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 90 هرتزی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، دوربین عقب سه گانه 50 مگاپیکسلی اصلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی اشاره کرد.

گلکسی A14

در سوی دیگر حسگر اثرانگشت جانبی با سرعت عمل بهتر هم تدارک دیده شد. ناگفته نماند در نسل قبلی صفحه نمایش وضوحی HD+ داشته و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به کار گرفته شد. این دستگاه در ایالات متحده با چیپست Dimensity 700 مدیاتک عرضه شده و در اروپا با اگزینوس 1330 قابل تهیه است. همچنین گلکسی A14 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه خواهد بود. یک اسلات کارت میکرو اس دی هم در نظر گرفته شده تا بتوان فضای ذخیره سازی را ارتقا بخشید. گلکسی A14 اولین گوشی سامسونگ با رابط کاربری One UI Core 5.0 و سیستم عامل اندروید 13 است.

به گفته شرکت سازنده این گوشی تا دو سال بروزرسان اندرویدی و چهارسال بروزرسان امنیتی دریافت خواهد کرد. سامسونگ اعلام کرده محصول اقتصادی جدید آن در ایالات متحده با قیمت 199 دلار به فروش خواهد رسید. فروش از 12 ژانویه آغاز می‌شود و در اروپا با قیمت 229 یورو و از آوریل دردسترس قرار می‌گیرد. این شرکت مشخص نکرد چرا در اروپا عرضه دیرتر صورت گرفته و ایالات متحده سریع‌تر خواهد بود. سامسونگ درنظر دارد بزودی اعضای دیگر سری گلکسی A میان رده را معرفی کند و A14 اولین مدل از این سری است که برای سال 2023 معرفی شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید