سامانه املاک، آگهی فروش برج میلاد را هم تایید کرد

    کد خبر :1088134
سامانه املاک، آگهی فروش برج میلاد

پس از انتشار گزارش اقتصادآنلاین درباره حفره‌های سامانه املاک وزارت راه و آگهی کردن ساختمان این وزارتخانه برای فروش با تایید سامانه املاک، وزارت راه ضمن اعلام شکایت از خبرنگار، ایرادات این سامانه را انکار کرد.این بار برای تاکید دوباره بر مشکلات فاحش این سامانه، برج میلاد را در سامانه املاک و اسکان به نام خودمان ثبت کردیم و با تایید این سامانه،آگهی فروش آن را نیز در دیوار و شیپور گذاشتیم.

آگهی فروش برج میلاد

انتشار آگهی فروش برج میلاد تهران آن هم با تاییدیه کامل سامانه املاک و اسکان، بار دیگر نشان داد که ادعا‌های وزارت راه در خصوص صحت سنجی اطلاعات این سامانه از طریق تقاطع گیری اطلاعات با سایر بانک‌های اطلاعاتی صحت ندارد. در این شرایط آیا مردم نباید نگران ثبت اطلاعات ملکشان توسط سایر افراد باشند؟

آگهی فروش برج میلاد

در نهایت از مسئولان وزارت راه و سایر خبرنگاران دعوت می‌کنیم تا برای صحت سنجی اسناد ارائه شده، خود نیز از طریق سامانه املاک و اسکان، اقدام به ثبت یک ملک دلخواه کنند تا با ایرادات و حفره‌های بزرگ این سامانه آشنا شوند.

حال باید منتظر ماند و دید این بار نیز مدیران به جا مانده از دولت قبل در وزارت راه و شهرسازی با تهدید به شکایت با این موضوع برخورد می‌کنند و یا این وزارتخانه با روی کار آمدن وزیر جدید، ایرادات این سامانه را می‌پذیرد و در صدد رفع آن برمی‌آید.
پیشنهاد ما به وزیر جدید راه این است که قطار وزارت راه را به ریل صحیح خود برگرداند و به جای ادامه ایجاد اختلال در فعالیت مردم با سامانه ناقص املاک، این سامانه را تکمیل و از آن برای مدیریت داده‌محور بازار مسکن و حل مشکل سرپناه مردم استفاده کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید