رونمایی برابوس از نسخه تیونینگ شده G کلاس مرسدس با رنگی چشم نواز

    کد خبر :1001670
برابوس

برابوس یکی از تیونرهای مطرح آلمانی بوده که سابقه درخشانی در اسپرت کردن خودروهای مرسدس دارد. پیشتر یک شاسی بلند تیونینگ شده را ارائه کرد و حال نوبت به یک مدل دیگر با نام برابوس 800 چهاردرچهار گرین رسید.

بازتاب-این شاسی بلند قدرتمند از پیشرانه 800 اسب بخاری بهره برده و براساس مرسدس G  کلاس نسل جدید توسعه یافته است. در واقع این خودرو در کمتر از 4.6 ثانیه به 100 کیلومتر برساعت می‌رسد و حداکثر سرعت 208 کیلومتربرساعتی دارد تا نسبت به رقبا خود یک سروگردن بالاتر باشد.

برابوس

این مدل دارای کیت بدنه اسپرت و رنگ چشم نواز سبز تیره بوده و در فضای داخل کابین نیز تغییراتی داده شده تا نظر هر عاشق خودرو تیونینگ را به خود جلب کند. G کلاس از محصولات محبوب مرسدس بود و با دستپتخت برابوس به یک غول بی شاخ و دم تبدیل شده تا بتواند نظر هر فردی را جلب کند.

در نمای بیرونی کیت اسپرت دیده شده و رنگ بدنه سبز ارتشی است. البته کیت اسپرت برابوس چندان گسترده نیست و برخی موارد را دربرمی گیرد. رینگ‌های آلیاژ آلومینیومی مشکی بزرگ چهره این مدل را خشن کردند. ارتفاع بالا از سطح زمین نیز عنوان غول را برازنده این مدل نموندند.

برابوس

برابوس از چراغ LED هم روی سقف بهره گرفته تا در آفرود نورپردازی گسترده داشته باشد. همچنین باید به کابین داخلی از جنس چرم و نارنجی اشاره داشت که جلوه زیبایی به فضای داخلی خودرو بخشید. البته تغییر داخلی تنها در رنگ بوده و شامل موارد اصلی خودرو G کلاس نسل جدید مرسدس نمی‌شود. زیرا این مدل به خودی خود کابین مجللی دارد.

در حقیقت برابوس یک پکیج اسپرت را برای G کلاس تدارک دیده که به عنوان برابوس 800 چهاردرچهار گرین شناخته می‌شود. این تیونر هزینه پکیج را اعلام نکرد اما گفته شده هم قیمت خود اتومبیل در نسخه اصلی است. ناگفته نماند برابوس تاکنون مدل‌های مختلفی از جی کلاس را تیونینگ کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید