رونمایی آلپاینا از دو مدل B3 و B3 S/بی ام وهای تیونینگ شده

    کد خبر :913346

آلپاینا همانطور که گفته شد این مدل‌ها را براساس دو خودرو سری 3 نسل جدید بی ام و تیونینگ کرده و در واقع همان سری 3 جدید واگن و سدان هستند که با کیت بدنه و قدرت افزایش یافته این تیونر همراه شدند.

بازتاب- مدل آلپاینا B3 از پیشرانه 3.0 لیتری شش سیلندر 488 اسب بخاری قدرت گرفته و گشتاور بالایی هم دارد. در سوی دیگر ظاهری شیک و هیجان انگیز به لطف کیت بدنه این تیونر برای آنها تدارک دیده شد.

به لطف پیشرانه 3.0 لیتری 488 اسب بخاری در کمتر از 3.6 ثانیه می‌توانند به 100 کیلومتر برساعت برسند و حداکثر سرعت 305 کیلومتربرساعتی دارند. طراحی بیرونی بازنگری شده بر شخصیت اسپرت مدل‌های ALPINA B3 تأکید می‌کند. اجزای آیرودینامیک ALPINA در جلو و عقب شکل جدید و پیشرو را به خود گرفته و ظاهری منحصر به فرد به مدل‌های ALPINA B3 می‌بخشد. علاوه بر رنگ‌های سنتی ALPINA Blue و ALPINA Green، بسیاری از رنگ‌های BMW و BMW Individual در دسترس هستند، از جمله گزینه‌های جدیدی مانند Melbourne Red، Brooklyn Grey و Skyscraper Grey.

آلپینا B3 S جدید با موتور 3.0 لیتری دیزلی با ژنراتور هیبریدی ملایم 49 ولتی عرضه می‌شود و 355 اسب بخار قدرت و 539 پوند فوت گشتاور دارد. ALPINA B3 S ظاهر اسپرت و در عین حال شیک خود را با بخش فنی چشمگیر همراه می‌سازد.. شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت فقط 4.6 ثانیه بوده، در حالی که سقف سرعت 273 کیلومتربرساعتی دارد.

قیمت پایه هر دو مدل جدید از 77 هزار یورو شروع خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید