رنجرور اسپرت منصوری رونمایی شد/ خاص و قدرتمند

    کد خبر :1094452
رنجرور اسپرت منصوری رونمایی شد/ خاص و قدرتمند

شرکت تیونر آلمانی منصوری به تازگی از محصول جدید خود یعنی رنجروور اسپرت با کیت و تغییرات این تیونر رونمایی شد.

بازتاب-منصوری از کیت اسپرت و جذابی بهره گرفته که در نوع خود جالب توجه است. رنگ بندی این شاسی بلند تیره بوده و جلوه ظاهری خاصی به آن بخشید. منصوری برپایه رنجروور اسپرت SV آن را توسعه داد و دارای یک پیشرانه 634 اسب بخاری بسیار قدرتمند است.

منصوری همیشه محصولاتش را با طراحی اسپرت و هیجان انگیز همراه می‌کند و محصول جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست. منصوری از رینگ 23 و 24 اینچی آلیاژی آیرودینامیکی بهره گرفته که جذاب است.

رنجرور اسپرت منصوری رونمایی شد/ خاص و قدرتمند

در سوی دیگر باید به گلگیر یکپارچه فیبرکربنی هم میان چرخ‌های جلو و عقب قرار گرفت که با اسپلیتر و دیفیوزر جدید جلو و عقب از جنس فیبرکربن هماهنگ است. اگرچه که قطعات آیرودینامیکی و تزئینی این خودرو به اینجا ختم نمی‌شود و می‌توان تیغه‌های کربنی حاشیه هواکش جلو، بالچه سقفی و روی کاپوت را تماشا کرد.

از ویژگی‌های مثبت طراحی‌ منصوری می‌توان به توجه بزرگ طراحان و مهندسان آن به جزئیات اشاره نمود که موجب شده قطعاتی مانند هواکش‌های زیرسپر رنجروور اسپرت نیز طراحی تازه به خود گرفته یا فرم گرد اگزوزهای لندروور با نمونه سنتی‌ و مربعی‌تر جایگزین شود.

رنجرور اسپرت منصوری رونمایی شد/ خاص و قدرتمند

منصوری از بهبودهای پیشرانه و حتی استفاده از کابینی با دوخت‌های لوکس و رنگ‌بندی فسفری آن، صحبتی به میان نیاورد و سعی کرد بیشتر تغییرات به بیرون مربوط شود. همچنین خریداران این شاسی‌بلند لوکس قادرند با پرداخت مبلغ بیشتر، خودروی خود را مطابق سلیقه سفارشی کنند. انتظار داریم این مدل بیش از 200 هزار پوند قیمت پیدا کند و چندان ارزان نیست. زیرا به گفته خود این تیونر هر مدلی که تیونینگ می‌شود قیمت آن دو برابر نسخه استاندارد خواهد شد.

بنابراین عجیب نیست که رنجرور اسپرت منصوری چنین باشد و با ویژگی‌های خود نظر هر علاقمند به خودرو را جلب می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید