خودرو کانسپت پورشه Mission X معرفی شد/آینده محصولات برقی آلمانی ها

    کد خبر :1000620
پورشه Mission X

پورشه از جدیدترین خودروی کانسپت خود به نام Mission X رونمایی کرده  و می‌گوید این مدل به ما نگاهی اجمالی از خودروهای اسپورت آینده کمپانی می‌دهد. Mission X قرار است یک هایپرکار الکتریکی با طراحی الهام گرفته از مدل‌های قدیمی این خودروساز، از جمله 959، Carrera GT و 918 Spyder باشد.

بازتاب-این خودرو با بدنه‌ای همراه است که طول 177 اینچ، عرض 78.7 اینچ و ارتفاع 47.2 اینچ دارد و نسبتا کامپکت محسوب می‌شود. مدلی که پورشه ارائه کرده دارای روکش فلزی موشکی بوده، اگرچه قسمت‌های بزرگ خودرو دارای گنبد شیشه‌ای سبک وزن با اسکلت بیرونی ساخته شده از پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن است.

 پورشه Mission X

این قسمت‌ها شامل نیمی از درهای سرنشین شده که به سبک اتومبیل‌های اسپرت Le Mans ساخته شدند که به جلو و بالا باز می‌شوند. در داخل، دو صندلی تعبیه شده از جنس چرم و پلاستیک تقویت‌شده با فیبر کربن، یک فرمان مستطیلی و همچنین دوربین‌ها و ساعت‌های متعدد بر روی پنل ابزار  که می‌تواند زمان دور زدن و آمار مهم راننده را نمایش دهد.

رینگ جلو 20 اینچی و رینگ عقب 21 اینچی است که از جنس پلاستیکی تقویت شده بوده و برای اهداف آیرودینامیکی خودرو طراحی شدند. اگر Mission X به تولید برسد، این خودروساز قصد دارد آن را به سریع ترین وسیله نقلیه جاده‌ای در Nürburgring Nordschleife، یک مسیر تست خودرو مطرح در آلمان، تبدیل کند.

پورشه Mission X

باتری آن به صورت مرکزی پشت صندلی‌های نصب می‌شود و دارای معماری سیستم 900 ولتی است که می‌تواند خودرو را دو برابر سریع‌تر از Taycan Turbo S شارژ کند. البته اگر این مدل به خیابان‌ها برسد، قطعا موردتوجه قرار خواهد گرفت. در حال حاضر، این مدل یک کانسپت بیش نیست و برای فروش تدارک دیده نشد. مشخص نیست برند آلمانی چه زمانی قصد دارد نسخه تولیدی را معرفی کند.

در صورت رونمایی باید انتظار قیمتی به شدت هنگفت را داشت که هر فردی توانایی خرید این مدل را پیدا نخواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید