خودرو الکتریکی کوچک بی وای دی Seagull در راه است

    کد خبر :974742

شرکت بی وای دی در نظر دارد بزودی خودرو الکتریکی کوچک Seagull را در بازار عرضه کند. مدلی که پیشتر شاهد رونمایی آن بودیم، خودرویی با طراحی جمع و جور و جسورانه که جذاب به نظر می‌رسد.

بازتاب-Seagull به تازگی در خیابان مشاهده شد و رنگ آن هم فسفری است. این محصول شرکت شناخته شده چینی بی وای دی، ظاهری جسورانه داشته که چراغ‌های LED کوچک در جلو و یک چراغ نواری شکل در عقب را دربرمی‌گیرد.

همانطور که گفته شد، Seagull خودرویی کامپکت بوده، بنابراین ابعاد آن 1540در1715در3780 میلیمتر است. فاصله بین دو محور آن هم 2500 میلیمتری افشا شد. این ابعاد نشان داده که در کابین داخلی فضای باز داشته و می‌تواند راحتی تعداد سرنشینی که ظرفیت حمل آنها را دارد، رقم زند.

در کابین داخلی Seagull با یک کنسول مرکزی مینیمالیستی همراه بوده که شامل صفحه نمایش تمام ال سی دی شناور، پد تطبیقی BYD و رابط کنترلی است که ناوبری AutoNavi را در کنار سایر ویژگی‌ها یکپارچه تماشایی می‌کند. این خودرو کوچک از پیشرانه TZ180XSH با توان 55 کیلووات ساعتی قدرت گرفته برد حرکتی بین 300 تا 400 کیلومتری را نوید می‌دهد.

این اتومبیل قرار است به رقابت با مدلی چون Wuling Bingo بپردازد. بی وای دی محصول جدید خود را با قیمتی کمتر از 9 هزار دلار به فروش خواهد رساند. این مدل برای افرادی که علاقمند به خودرو کامپکت برقی هستند و می‌خواهند قیمت مناسبی داشته باشد، گزینه عالی تلقی می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید