خودرویی که 40 میلیون تومان گران شد

    کد خبر :1094039

 قیمت خودرو امروز چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ در اغلب محصولات با تغییر مواجه شده و به دو صورت کاهشی و افزایشی است. این تغییر از ۵۰۰ هزار تومان تا ۴۲ میلیون تومان در بین محصولات به چشم می‌خورد. همچنین نرخ دلار به عنوان محرک اصلی بازار خودرو تاثیر خود را بر این بازار نمایان کرد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت محصولات داخلی با نوسان در اغلب محصولات روبه‌رو شد.

پژو پارس TU۵ از سدان‌های پرطرفدار و با شتاب شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود. خودروی مذکور امروز یک میلیون تومان کاهش یافته و به روند نوسانی خود در ادامه داد. این خودرو پس از کاهش قیمت، به نرخ ۸۸۹ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

دنا پلاس توربو ۶ سرعته همانند هم‌نوعان خود، با رشد هفت میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به محدوده ۹۲۲ میلیون تومان رسیده است. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک از محصولات محبوب ایران خودرو به‌شمار می‌رود که از ابتدای معاملات امروز چهار میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت ۸۵۶ میلیون تومان معامله می‌شود. خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه به فروش نمی‌رسد.

سهند S از جدیدترین محصولات و نوسانی‌ترین شرکت سایپا با افزایش دو میلیون تومانی در کانال ۴۹۱ میلیون تومانی قرار گرفت.

قیمت خودرو

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت بازار محصولات مونتاژی امروز دستخوش تغییر شد.

پیکاپ فوتون (اتوماتیک) از دسته محصولات مونتاژی که توسط ایران خودرو عرضه می‌شود امروز ۴۲ میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت دو میلیارد و ۶۱۲ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

تیگو۷ پرمیوم از محصولات مدیران خودرو با با افت ۲۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کی‌ام‌سی A۵ از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی بهره می برد که جهت آسایش هر چه بیشتر سرنشینان طراحی شده است این محصول با ریزش ۳۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ از محصولات بهمن موتور با رشد ده میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید