خانواده علی دایی ممنوع الخروج شدند

  • سیاسی
  • دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ ۱۶:۴۱
    کد خبر :962719
خانواده علی دایی

برخی رسانه‌ها مدعی شدند که هواپیمای ماهان در حالیکه به سمت دبی در حرکت بود به کیش بازگردانده شد و به همسر و دختر علی دایی اعلام شد که ممنوع الخروج هستند.

خبرگزاری برنا با رد این خبر نوشت: همسر و دختر علی دایی ممنوع‌الخروج بوده‌اند و از خروج آن‌ها به مقصد دبی جلوگیری شده است.

سایت خبری مشرق نیز بدون اشاره به نام افراد در این باره نوشت:

یکی از بستگان نزدیک به چهره های مشهور و تحریک کننده جوانان در اغتشاشات که قصد داشت برای تعطیلات ژانویه از کشور خارج شود، ممنوع‌الخروج شد.

یکی از بستگان نزدیک به چهره های مشهور و تحریک کننده جوانان در اغتشاشات که بعد از اتفاقات تلخ ناشی از درگیری های اخیر مدعی عزاداری و همدردی با مردم شده بود، در مسیر سفر به آمریکا از طریق امارات برای شرکت در جشن های کریسمس، ممنوع الخروج شده و از خروج وی از کشور ممانعت به عمل آمده است.

شایان ذکر است وی از محرکان اصلی این فرد مشهور برای جریان سازی علیه نظام در فتنه اخیر می‌باشد.

 

علی دایی در واکنش به خبر ممنوع الخروجی خانواده اش نوشت:

🔹همسر و دخترم امروز از فرودگاه امام خمینی کاملا قانونی سوار هواپیما شدند تا به دوبی بروند اما هواپیمای شرکت ماهان را از دوبی برگرداندند و در کیش به زمین نشاندند؛ دختر و همسرم را از پرواز پیاده کردند اما بازداشت نشدند.

🔹واقعا نمی‌دانم دلیل این کارها چیست. آیا می‌خواستند تروریست بازداشت کنند؟ همسرم و دخترم برای یک سفر چند روزه قرار بود به دوبی بروند و برگردند.

🔹آنها کاملا قانونی از محل بررسی پاسپورت عبور کرده‌ و سوار هواپیما شدند اما از دوبی این‌ همه مسافر را برگرداندند تا همسر و دختر من را پیاده کنند.

🔹اگر مشکلی بوده چرا آنها را بازداشت نکردند؟ اگر مشکلی نیست چرا آنها را برگردانده‌اند./ ایسنا

توضیح قوه‌قضاییه درمورد علت ممانعت خروج از کشور همسر و دختر علی دایی

مرکز رسانه قوه‌قضاییه:

🔹در پی ممانعت نسبت به خروج همسر و دختر علی دایی از کشور، پیگیری‌ها حاکی از آن است در پی اقدامات اخیر خانواده علی دایی «صاحب یک گالری بزرگ طلا و جواهر» در همراهی با گروه‌های ضد انقلاب و اغتشاشگران و دعوت به اعتصاب، همسر علی دایی متعهد شده بود قبل از قصد خروج از کشور نهادهای ذیربط را از تصمیم خود مطلع کند.

🔹بر همین اساس، پس از اطلاع نهادهای مربوطه از پرواز حامل همسر علی دایی، با هماهنگی صورت گرفته پرواز یادشده در فرودگاه کیش فرود آمده و همسر و دختر علی دایی از هواپیما خارج شده‌اند.

🔹ادعای بازداشت همسر و دختر علی دایی صحت ندارد و تنها از خروج آنها از کشور ممانعت شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید