حذف دراماتیک شاگردان وحید شمسایی از جام جهانی

    کد خبر :1094299

کار ایران در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ زودتر از چیزی که فکر می‌کردیم، به پایان رسید.

تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه) در ادامه دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان مقابل تیم ملی مراکش صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد.

این مسابقه به بهترین شکل برای ایران آغاز و محمدحسین درخشانی در چهارمین دقیقه موفق به گلزنی شد. در شرایطی که شاگردان وحید شمسایی موقعیت‌های گلزنی خوبی روی دروازه حریف می‌آفریدند، خالد بوزید در دقیقه ۷ گل تساوی نماینده آفریقا را به ثمر رساند. چهار دقیقه بعد و روی ارسال کرنر، علیرضا رفیعی‌پور دروازه ایران را به اشتباه باز کرد تا تیم کشورمان عقب بیفتد.

دقایق پایانی نیمه اول به بدترین شکل برای تیم سوم جام جهانی ۲۰۱۶ پیش رفت. سفیان المسرار در دقیقه ۱۷ روی غفلت علی‌اصغر حسن‌زاده و از پشت کاپیتان ایران توانست دروازه ایران را باز کند. ادریس الفنی در دقیقه ۲۰ نیز روی یک کار ترکیبی زیبا که با سه پاس دروازه خودی به مقابل دروازه تیم ایران رسیدند، گل چهارم را برای مراکش به ثمر رساند.

ایران آغازی طوفانی در نیمه دوم داشت و با گلزنی حسین طیبی در دقیقه ۲۱ و مسلم اولادقباد در دقیقه ۲۲ دروازه مراکش را گشودند تا اختلاف به یک گل برسد. تیم وحید شمسایی حملات بیشتری روی دروازه بهترین تیم فوتسال جهان در سال ۲۰۲۳ (از نگاه سایت فوتسال پلنت) ایجاد کرد که تا پایان مسابقه ثمری نداشت و ایران مغلوب تیم ششم رده‌بندی فیفا شد.

مراکش با پیروزی در این مسابقه، به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و از ساعت ۱۶ روز یکشنبه هشتم مهر به مصاف برزیل می‌رود.

به این ترتیب تیم ملی ایران که در جام جهانی ۲۰۲۱ در مرحله یک‌چهارم نهایی به کار خود پایان داده بود، در جام جهانی ۲۰۲۴ نتوانست به جمع هشت تیم نهایی راه یابد. شاگردان شمسایی که می‌خواستند در مسیر راحت‌تر دور حذفی قرار بگیرند تا با برزیل مواجه نشوند، مغلوب شیر‌های اطلس شدند و رؤیای صعود مجدد به نیمه‌نهایی تعبیر نشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید