جتور L7 پلاگین هیبرید چری با قیمت مناسب رونمایی شد

    کد خبر :1094773
جتور L7 پلاگین هیبرید چری با قیمت مناسب رونمایی شد

شرکت چری چین به تازگی از شاسی بلند L7 پلاگین هیبرید رونمایی کرد که قیمت مناسب در کنار پیشرانه 1.5 لیتری توربو دارد.

بازتاب-شاسی بلند جدید جتور چری در چهار تریم عرضه می‌شود. ارزان‌ترین نسخه 18500 دلاری بوده و بالاترین مدل نیز 23 هزار دلار قیمت دارد. این مدل بخشی از برند شانهای جتور چری است که عمدتا دارای پیشرانه‌های دوست‌دار محیط زیست هستند. تاکنون‌ مدل‌های مختلفی از شانهای شاهد بودیم که باید به  T2، L6 و L9  اشاره کرد. جتور اعلام کرده در طراحی این مدل از طبیعت الهام گرفته شده و نام شانهای در زبان چین به معنی کوه و دریا است.

در جلو آن چراغ پیوسته با 118 لامپ را می‌توان مشاهده کرد. از جمله ویژگی‌های پیشرفته خودرو باید به درب عقب برقی، باربند، آینه بغل برقی با سیستم گرم کن و برخی دیگر اشاره کرد. این شاسی بلند در رنگ‌های مشکی، خاکستری، سبز، آبی، نقره‌ای و سفید به فروش می‌رسد. ابعاد این خودرو جتور 4749/1900/1720میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز 2745 میلیمتر است.

جتور L7 پلاگین هیبرید چری با قیمت مناسب رونمایی شد

در بخش فنی آن باید به پیشرانه 1.5 لیتری توربو 154 اسب بخاری اشاره کرد و در بخش اکسل جلو نیز یک موتور برقی تعبیه شد. موتور برقی قدرت 267 اسب بخاری دارد. گیربکس از نوع دو سرعته DHT بوده و ظرفیت باک سوخت آن هم به 60 لیتر می‌رسد. به لطف باتری 19.43 کیلووات ساعتی این مدل می‌تواند محدوده حرکتی 120 کیلومتری داشته باشد و به صورت ترکیبی برد آن 1300 کیلومتر است.

به لطف داشتن یک شارژر سریع، در 18 دقیقه از 30 به 80 درصد شارژ دست پیدا می‌کند. در کابین داخلی نمای مدرنی را به لطف چندین نمایشگر بزرگ می‌توان مشاهده کرد. دو نمایشگر که شامل کلاستر و سیستم سرگرمی می‌شود. در کنسول مرکزی نیز دو کلید چرخان برای تنظیم قابلیت‌ها تعبیه شده است. البته یک شارژر بی سیم گوشی هم قرار گرفت. در سایر مشخصات باید به سیستم صوتی هوشمند، کنترل از راه دور با گوشی، سیستم‌ های فای هواوی، سیستم صوتی سونی و ویژگی‌های خودران سطح 2 اشاره کرد.

جتور L7 پلاگین هیبرید چری با قیمت مناسب رونمایی شد

این مدل در دو حالت پنج و هفت نفره به فروش می‌رسد. حداکثر ظرفیت فضای بار نیز با خواباندن صندلی‌ها به 1688 لیتر می‌رسد. در نتیجه باید گفت تریم‌های فول جتور شانهای L7 با یخچال فابریک که ۵ لیتر ظرفیت دارد، قابل تهیه است. محصول جدید چری دارای طراحی چشم نواز، قوای محرکه قوی و طراحی داخلی باکیفیت است که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. چری همیشه سعی دارد تا محصولی قابل قبول را به مخاطب ارائه دهد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید