تیونینگ متفاوت و جذاب X6 توسط دو شرکت مختلف
شرکت تیونینگ منهارت با کمک گرفتن از تیونر لهستانی کارلکس، به ویرایش و تقویت شاسی بلند X6 مشغول شد.
منهارت (Manhart)، یکی از چندین تیونر فعال صنعت خودروسازی به شمار میرود که قریب به اتفاق 98 درصد از پروژههای خود را از محصولات ب.ام.و انتخاب میکند و حالا هم به رسم عادت برای پیش بردن برنامه خود، جدیدترین و رده بالاترین محصول این شرکت در سگمنت خودروهای شاسی بلند، یعنی ب.ام.و X6 را انتخاب کرده است که در ادامه جزییات آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد، هرچند ناگفته نماند که برای تغییرات ظاهری این خودرو بویژه در داخل کابین، از شرکت تیونینگ “کارلکس دیزاین” کمک گرفته است که میتوانید اسم آن را در قسمت پلاک اتومبیل نیز شاهد باشید.
مشتریان باید بسیار خوشحال باشند و با خرید این اتومبیل، خود را بسیار خوش شانس معرفی کنند. زیرا شرکت تیونینگ “کارلکس” که در واقع یک شرکت لهستانی به شمار میآید، همیشه بهترین قطعات و تغییرات را برای پروژههای خود در نظر میگیرد که در ظاهر بیرونی اتومبیل که حاصل تغییرات منهارت است، میتوان شاهد چراغهای مشکی رنگ پیشانی، مجموعه سپر کاملا جدید به همراه ورودیهای بزرگ هوا و نصب یک بامپر بزرگ در زیر سپر جلو و همچنین بر روی بدنه اتومبیل، میتوان شاهد یک نقاشی اختصاصی ترکیبی بود که جذابیت خاصی به چهره اتومبیل داده است، هرچند بیشتر و بهتر از طراحی بیرونی، داخل کابین و قسمت تغییر یافته توسط تیونر لهستانی “کارلکس دیزاین” خواهد بود که حتی سقف و ستونهای اتومبیل از چرم باکیفیت “آکانتارا” پوشیده شده است و یا خطوط زرد رنگ داخل کابین سیاهی محیط را کاهش داده و یک تنوع چشم نواز ایجاد کرده است که میتوانید جزییات آن را در تصاویر شاهد باشید. هرچند نباید ساده از پنلهای فیبرکربنی در داخل کابین عبور کرد.
به گزارش پرشین خودرو، فارغ از طراحی ظاهری، به قسمت مشخصات فنی اتومبیل و تغییرات اصلی “منهارت” خواهیم رسید که با ارائه یک بسته تقویتی بزرگ تحت عنوان MHX6 800، موفق به استخراج نیروی 823 اسب بخاری و گشتاور بسیار زیاد 1100 نیوتن متری از موتور هشت سیلندر 4.4 لیتری این خودروی شاسی بلند شده است که متاسفانه هیچگونه اطلاعاتی از حداقل شتاب آن و یا حداکثر سرعت به ثبت رسیده با قدرت 823 اسب بخاری این پیشرانه منتشر نشده است، ولی طبیعتا با در اختیار داشتن چنین نیروی بزرگی، میتوان سقف سرعت کمتر از 300 کیلومتر بر ساعت را انتظار داشت، البته اگر توسط محدود کنندههای الکترونیکی بر روی 250 کیلومتر بر ساعت قفل نشود.