توضیحات فدراسیون بوکس در رابطه با سفر رئیس فدراسیون به روسیه

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۲۱
    کد خبر :410428

فدراسیون بوکس در رابطه با سفر رئیس فدراسیون بوکس و همراه وی در سفر به روسیه توضیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون بوکس، پس از حواشی به وجود آمده پیرامون سفر رییس فدراسیون به روسیه جهت شرکت در انتخابات فدراسیون جهانی، روابط عمومی این فدراسیون نکاتی پیرامون اخبار و حواشی به وجود آمده، جهت تنویر افکار عمومی، جامعه ورزش و رسانه کشور به اطلاع می رساند:
نکته اول اینکه حضور یک مترجم در کنار شخص اول فدراسیون جهت حضور در چنین مجمع بین المللی لازم و ضروری به نظر می رسد لذا شخص رییس فدراسیون با یک مترجم که امین ایشان بوده و ضمن تسلط به چهار زبان زنده دنیا ، استاد دانشگاه نیز می باشد، در این مجمع حضور پیدا کرد.

موضوعی که باید به آن اشاره شود این است که رییس فدراسیون در هیچ مصاحبه و یا اظهار نظری اعلام نکرده که در این سفر تنها است وهیچ همراهی ندارد در حالی که برخی رسانه ها از قول رییس فدراسیون چنین مطلبی را نقل کرده بودند.
نکته دوم مربوط به هزینه های این سفر می شود که با وجود اعلام نظر برخی ها مبنی بر این که هزینه های مترجم از بیت المال انجام شده است، اما این موضوع خلاف واقع بوده و تمامی هزینه های میهمانان مدعو و حاضر در این مجمع از سوی فدراسیون جهانی بوکس آیبا انجام شده است.
نکته سوم که در فضای مجازی و برخی خبرها به آن شاره گردیده است، بحث عدم تسلط فنی مترجم رییس فدراسیون می باشد که لازم به نظر می رسد که این نکته یادآوری گردد که هیچ دلیلی برای تسلط یک مترجم به مسایل فنی بوکس وجود ندارد و تنها امانت داری وی می تواند مهم ترین نکته حایز اهمیت برای ایشان باشد. ضمن اینکه ایشان با وجود ارتباط خوب و نزدیکی که با شخص رییس فدراسیون دارد هیچ گونه رابطه فامیلی میان وی و حسین ثوری وجود ندارد.
در پایان به این نکته هم اشاره می شود که طبق متن صریح قانون استفاده از عکس و فیلم های منتشر شده در صفحات مجازی شخصی افراد، جرم بوده و فرد یا افراد و یا سازمان های ذینفع حق اعاده حقوق را در دادگاه های صالحه خواهند داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید