تغییر ناگهانی قیمت خودرو در بازار

    کد خبر :1086513
قیمت خودرو در بازار

بررسی قیمت‌های اعلامی نشان می‌دهد بازار خودرو در آخرین روزهای هفته دچار تلاطم شده و این فراز و فرود در محصولات داخلی بیشتر است. البته تعداد زیادی از محصولات همچنان به قیمت روزهای گذشته معامله می‌شوند.

قیمت خودرو امروز پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ مشخص شد. بازار خودرو از اوایل هفته به یک بازار ملتهب با نوسان آرام تبدیل شده اما این تغییر در محصولات مونتاژی نسبت به محصولات داخلی کمتر است، به طوری که هیجانات قیمتی آن از ۵۰۰ هزار تومان تا ۹۵ میلیون تومان گزارش می‌شود.

با توجه به قیمت دلار و وارد شدن آن به کانال پایین‌تر محصولات داخلی و مونتاژی به موازات قیمت دلار کاهش یافته و دچار تلاطم شدند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی با توجه به نرخ دلار نوسانی گزارش می‌شوند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) نسبت به همنوعان خود گران‌ترین مدل محسوب می‌شود که با افت ۱۱ میلیون تومانی به کانال ۹۴۹ میلیون تومان وارد شده است.

سورن پلاس دوگانه‌سوز از محصولات داخلی ایران خودرو است که مانند سایر مدل‌هایش کاهش قیمت داشته است. خودروی مذکور با افت هفت میلیون تومانی با قیمت ۷۱۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کوییک GXL بر خلاف سایر مدل‌های خود که ثابت مانده‌اند با افت یک میلیون تومانی با قیمت ۴۰۷ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

رانا پلاس از محصولات داخلی به‌شمار می‌رود که روند نزولی به خود گرفته و با کاهش شش میلیون تومانی به نرخ ۶۰۲ ارزش‌گذاری شد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی مانند محصولات داخلی با تغییر همراه بوده اما شدت و میزان آن کمتر است.

چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۳ یکی از انواع تیپ این خودرو است و با روند صعودی ۹۵ میلیون تومانی با قیمت یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

جک J۴ از اقتصادی‌ترین محصولات کرمان موتور از ابتدای معاملات امروز با افزایش سه میلیون تومان به قیمت ۷۷۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هیوندای النترا که از محصولات مونتاژی کرمان موتور محسوب می‌شود با افت ۹۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسید.

کی‌ام‌سی J۷ یکی از سدان‌های مقرون به صرفه کرمان موتور، امروز روند ثابت را در هم شکسته و با افزایش ۱۳ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۶۰۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

تجارت‌نیوز 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید