تصادف خواننده پاپ در اتوبان نیایش

    کد خبر :1070444
تصادف خواننده پاپ

یکی از خوانندگان شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان شامگاه روز سه شنبه هشتم خرداد بر اثر تصادف شدید در اتوبان نیایش تهران روانه بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شد.

حامیم یکی از خوانندگان جوان و پرطرفدار موسیقی پاپ شامگاه سه شنبه هشتم خرداد ماه تصادف شدیدی در اتوبان نیایش تهران داشته و از ساعاتی پیش به دستور پزشکان بیمارستان به بخش آی سی یو منتقل شده است.

سعید سال افزون مدیرعامل کمپانی آراد ضمن تایید این خبر گفت: براساس اقداماتی که بلافاصله پس از این تصادف شدید اتفاق افتاد، وی به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان منتقل شده و چون در این گونه تصادفات بحث های مربوط به آسیب های نخاعی، خونریزی های داخلی و شکستگی های فک و صورت مورد توجه است بنابراین منتظر گزارش های پزشکی هستیم. اما آنچه مسلم است آسیب دیدگی شدید فک و صورت و دندان ها و همچنین ناحیه گونه حامیم است که امیدوارم هرچه زودتر مشکلات بر طرف شود.

وی در پایان عنوان کرد: حامیم اکنون در حالت بیهوشی نیست اما طبیعتا به دلیل تصادف شدید هوشیاری بالایی هم ندارد اما امیدوارم با اقدامات درمانی هرچه زودتر شاهد بهبودی اوضاعش باشیم. البته من مخاطبان این خواننده هم می خواهم از هرگونه تجمع در برابر بیمارستان خودداری کنند و مطمئن باشند هرگونه خبر و اطلاع رسانی درباره شرایط جسمی این خواننده از طریق صفحات رسمی توسط کمپانی فعالیت های وی اطلاع رسانی می شود.

کمپانی «آراد» هم با انتشار اطلاعیه ای ضمن ارائه توضیحاتی درباره آخرین احوالات جسمی «حامیم» توضیح داد: «به استحضار مخاطبان خواننده محبوب کمپانی «آراد»، حامیم می‌رسانیم که متاسفانه این خواننده شب گذشته دچار تصادف در یکی از اتوبان های تهران شده و با نظر گروه پزشکان متخصص، در بخش مراقبت های ویژه ICU تحت نظر است.

با توجه به اولویت سلامتی حامیم عزیز، به اطلاع می رسانیم که کلیه کنسرت و برنامه های این خواننده تا اطلاع ثانوی لغو و همه تلاش ما بر این است که او با آرامش کامل، مراحل درمانی خود را سپری نماید. احوالات عمومی حامیم تحت کنترل است و هیچ خطری سلامتی او را تهدید نمی‌کند.

لطفا از ازدحام در برابر بیمارستان خودداری نمایید و اخبار تکمیلی متعاقبا از طریق صفحات و رسانه های رسمی کمپانی «آراد» اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس اطلاع رسانی سامانه بلیت فروشی این خواننده، کنسرت حامیم در تاریخ ۱۰ خرداد در سالن اسپیناس تهران لغو و کلیه مبالغ دریافتی عودت داده خواهد شد.»

 ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید