تبلت Cube iPlay 50 با مشخصاتی عجیب و قیمتی ارزان

    کد خبر :947469
تبلت Cube iPlay 50

تبلت جدید Cube iPlay 50 از فردا به فروش می رسد و در چین در دو پیکربندی 4/64 گیگابایتی و 6/128 گیگابایتی با قیمت 83 و 111 دلار عرضه خواهد شد. اما نکته جالب مشخصاتی فراتر از قیمت این دستگاه است.

بازتاب-‌‌Cube iPlay 50 به تبلتی با سه سیستم مختلف گفته می شود که تمام خانواده می توانند از آن استفاده کنند. دارای پوسته استاندارد مبتنی بر اندروید، سیستم آموزشی برای یادگیری و همچنین سیستمی برای سالمندان است.

سیستم Learning Education Edition از منابع یادگیری همزمان، ویدیوهای آنلاین پشتیبانی می‌کند و والدین می‌توانند زمان استفاده از تبلت را کنترل کنند، مجوزهای برنامه را تنظیم کنند و تنظیمات دیگری داشته باشند.

تبلت Cube iPlay 50 با مشخصاتی عجیب و قیمتی ارزان

نسخه ارشد طراحی را طوری تغییر می دهد که 9 مربع بزرگ با عملکردهای ساده شده روی صفحه نمایش داده می شود. پشتیبانی از راه اندازی مجدد سریع و تماس های اضطراری با یک دکمه وجود دارد.

Cube iPlay 50 مجهز به صفحه نمایش LCD 10.4 اینچی 1200*2000 پیکسل، سیستم تک تراشه هشت هسته ای Unisoc T618، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و دوربین عقب 8 مگاپیکسلی است. از 4G Full Netcom، Dual SIM، Dual Band WiFi، GPS پشتیبانی می کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید