بهترین آمینو اسید را از کدام داروخانه بخریم؟

    کد خبر :1083265

آمینو اسید که نوعی واحد سازنده پروتئین به‌حساب می‌آید، اغلب به عنوان بلوک‌های سازنده پروتئین‌ها ساخته می‌گردند و می‌توانند نقش‌های حیاتی زیادی در بدن داشته باشند. آمینو اسیدها که ترکیبات الی به‌حساب می‌آیند و شامل نیتر، کربن، هیدروژن و… هستند، برای فرایندهای مختلفی مانند ساخت پروتئین‌ها یا سنترز هورمون‌ها و.. مورد استفاده قرار می‌گیرند. مکمل‌های آمینو اسید که در تنوع بسیاری وجود دارند، می‌توانند در رشد عضلات، کاهش درد عضلانی، کاهش خستگی پس از ورزش و… موثر باشند. در این راستا می‌بایست به این سوال پاسخ دهیم که بهترین آمینو اسید را از کدام داروخانه بخریم؟

بهترین آمینو اسید را از کدام داروخانه بخریم؟

معرفی بهترین آمینو اسیدها

در حالت کلی آمینو اسیدها در تقسیم بندی مختلفی قرار می‌گیرند که شما می‌توانید آنها را در دسته‌های آمینو، گلوتامین، آرژنین، بی سی ای ای و بتا آلانین تهیه کنید. در این راستا می‌بایست به بررسی بهترین آمینو اسیدها در هر دسته بپردازیم و آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

آمینو

آمینو یکی از انواع آمینو اسیدهای موجود به‌شمار می‌آید که هم به عنوان ماده ضروری و هم به عنوان غیر ضروری تقسیم بندی می‌شود و می‌تواند در حفظ و افزایش توده عضلانی نقش داشته باشد. آمینو می‌تواند در تخریب و تجزیه ماهیچه‌ها نقش داشته و از آنها جلوگیری کند و در تناسب اندام نیز موثر باشد. پس از آنکه متوجه شدید بهترین آمینو اسید را از کدام داروخانه بخریم؟ باید به بهترین آمینوهای موجود نیز بپردازید. در ادامه به انواع آمینوهای برتر اشاره می‌کنیم.

  • قرص آمینو بیف ژن استار 400 عددی: یکی از آمینوهای بسیار پرطرفدار قرص آمینو بیف ژن استار 400 عددی به‌حساب می‌آید که مخلوطی از آمینو اسیدهای موجود در گوشت قرمز است. زمانی که از این قرص استفاده می‌کنید، شاهد کیفیت بالا و جذب سریع آن هستید که این محصول طیف کامل اسیدهای آمینه ضروری و غیر ضروری را شامل می‌شود.
  • پودر آمینو استلا نوتریشن 450 گرمی: در این پودر شما می‌توانید ۱۲۵ میلی‌گرم ایزولسین، ۵۰۰ میلی‌گرم لوسین و… را شاهد باشید. زمانی که از پودر آمینو استلا استفاده می‌کنید، به بهبود رشد عضلات خود دست می‌یابید و این محصول می‌تواند بازتوانی ماهیچه شما را افزایش و تسریع بخشد. پس از آنکه به سوال، بهترین آمینو اسید را از کدام داروخانه بخریم؟ پاسخ دادید می‌توانید این محصول را تهیه نمایید.
  • پودر آمینو انرژی دوبیس نوتریشن 270 گرمی: این پودر که در طعم توتی فروتی عرضه می‌شود یک مکمل ورزشی عالی برای ورزشکاران به‌حساب می‌آید. زمانی که از این پودر بهره می‌برید، می‌توانید شاهد افزایش ساخت نیتریک اکساید در جهت پمپاژ خون در قسمت‌های مختلف بدن و در بافت ماهیچه‌های خود باشید. علاوه‌بر آن، وجود آمینو می‌تواند کمک بسیاری به بدن برای تمرین‌های شدید و طولانی مدت کند.

آمینو

گلوتامین

گلوتامین که یکی دیگر از شاخه‌های آمینو اسیدها به‌شمار می‌آید، می‌تواند تاثیرات ویژه‌ای در بدن داشته باشد. یکی از سوالاتی که بسیار مطرح بوده، آن است که بهترین آمینو اسید را از کدام داروخانه بخریم؟ شما می‌توانید گلوتامین را به سادگی از داروخانه صبا تهیه نمایید. در ادامه به بهترین گلوتامین‌های موجود در بازار اشاره می‌کنیم.

  • پودر بست گلوتامین بی پی آی اسپورت 400 گرمی: این محصول که در دو طعم هلو انبه و توت مرکبات عرضه می‌شود می‌تواند در افزایش ترشح هورمون رشد موثر بوده و به حفظ تعادل اسیدهای بدن کمک کند. تقویت حافظه و جلوگیری از تخریب بافت‌های عضلانی و ترمیم آنها از مهم‌ترین ویژگی‌های پودر بست گلوتامین بی پی آی به‌حساب می‌آید.
  • پودر گلوتامین آیرون مکس 500 گرمی: در گروه اسیدهای آمینه پودر گلوتامین آیرون مکس انتخابی عالی به‌شمار می‌آید که شما می‌توانید از آن برای تقویت بدن استفاده کنید. این محصول مانع از تجزیه و تحلیل عضلات می‌شود و در متابولیسم پروتئین‌ها نقش حائز اهمیتی را دارد. اگر جزو افرادی که به گیاه‌خواری علاقه‌مندند هستید، این محصول می‌تواند به بدن شما کمک بسیاری برساند.
  • پودر ال- گلوتامین 6000 کیو ان تی 500 گرمی: یکی دیگر از گلوتامین‌های موجود که شما می‌توانید پس از پاسخ دادن به سوال بهترین آمینو اسید را از کدام داروخانه بخریم؟ آن را تهیه کنید، پودر ال به‌شمار می‌آید. این محصول در تولید عضلات و افزایش حجم آنها موثر بوده و به بهبود عملکرد ورزشی شما کمک بسیاری می‌کند.

آرژنین

یکی دیگر از انواع امینو اسیدهای موجود آرژنین به‌حساب می‌آید که شما می‌توانید از آنها برای تقویت بدن و بهبود فعالیت‌های ورزشی خود استفاده نمایید. در ادامه به بهترین آرژنین‌های موجود اشاره می‌کنیم.

  • کپسول آرژنین ۱۰۰۰ استلا نوتریشن ۹۰ عددی: این محصول برای بازسازی عروق و افزایش گردش خون بسیار موثر بوده و به عضله سازی و کات شکم کمک بسیاری می‌کند.
  • قرص ال آرژنین ژن استار 120 عددی: اگر به دنبال آن هستید که هورمون رشد در شما افزایش پیدا کند و بدن شما از رادیکال‌های آزاد خون پاکسازی شود، قرص ال آرژنین ژن انتخابی عالی به‌حساب می‌آید.

آرژنین

بی سی ای ای

علاوه ‌بر اینکه باید به بهترین آمینو اسید را از کدام داروخانه بخریم؟ پاسخ داد باید به بهترین بی‌سی‌ای‌ای موجود در بازار نیز پرداخت. در ادامه این محصولات را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  • پودر بی سی ای ای استلا نوتریشن 450 گرمی: این محصول منبعی غنی از آمینو اسیدها بوده که می‌تواند سرعت ریکاوری عضلات در حین تمرین را بالا برده و خستگی را در بدن شما کاهش دهد.
  • پودر بی سی ای ای های اسپید ترک نوتریشن 600 گرمی: طعم این محصول پرتقال گرمسیری بوده و زمانی که از آن بهره می‌برید، می‌توانید در تامین آمینو اسیدهای شاخه‌دار مورد نیاز بدن نقش موثری را ایفا کنید. این محصول را می‌توانید از داروخانه صبا تهیه نمایید و به سوال، بهترین آمینو اسید را از کدام داروخانه بخریم؟ پاسخ دهید.

بتا آلانین

بتا آلانین نیز جزو انواع آمینو اسیدها به‌شمار می‌آید که شما می‌بایست بهترین آنها را از داروخانه‌ها تهیه کنید. در ادامه به بهترین بتا آلانین موجود در بازار اشاره می‌کنیم.

  • قرص بتا آلانین ژن استار 200 عددی: این محصول برای کاهش خستگی و درد عضلات بهترین بوده و می‌تواند افزایش عضلانی شما را تقویت کرده و به بهبود عملکرد ورزشی کمک کند.
  • پودر بتا آلانین نید نوتریشن 300 گرمی: زمانی که از پودر بتا آلانین نید استفاده می‌کنید، میزان سطح انرژی شما افزایش پیدا کرده و توان فیزیکی را در شما بهبود می‌بخشد.

بتا آلانین

سخن پایانی

بهترین آمینو اسید را از کدام داروخانه بخریم؟ یکی از سوالات پر تکرار برای ورزشکاران به‌شمار می‌آید که آنها باید این محصولات را با کیفیت بسیار بالا از مجموعه‌های معتبر تهیه کنند. در داروخانه اینترنتی صبا متنوع‌ترین آمینو اسیدها وجود دارند که با کیفیت بسیار بالا و با استانداردهای مربوطه عرضه می‌شوند. شما می‌توانید آمینو اسیدها را در دسته‌های مختلف بتا آلانین، آمینو، آرژنین و… تهیه نمایید. تنوع آمینو اسیدهای موجود در این مجموعه بسیار بوده که شما می‌توانید متناسب با نیاز خود، آمینو اسید مربوطه را تهیه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید