برگزاری دوره آموزش اسکالپ سر رز سرخ

    کد خبر :1083021

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ دوره های مختلف آرایشگری را به صورت تخصصی و با هدف آموزش و معرفی آرایشگران ماهر و حرفه ای به بازار کار برگزار می کند. لاین های این مجموعه شامل آموزش آرایشگری در حوزه های پوست، مو، ناخن و اکستنشن است که در نهایت هنرجویان را برای کسب مدرک بین المللی فنی و حرفه ای آماده می کند.

یکی از لاین های شلوغ و بسیار پرکاربرد در این مجموعه دوره آموزش اسکالپ سر است که توسط اساتید مجرب و حرفه ای و با استفاده از ابزارها و تجهیزات کاملا جدید و با کیفیت برگزار می شود. علاقه مندان به این دوره می توانند آنالیز پوست سر، اوزون تراپی، ماساژ کف سر، روغن تراپی، تشخیص و درمان ریزش مو و … را آموزش ببینند و همچنین به لایه برداری و پیلینگ پوست سر مسلط شوند.

تمام سرفصل های این دوره توسط کارشناسان سازمان فنی حرفه ای تعیین شده است. از این رو هنرجویان با پرمتقاضی ترین خدمات اسکالپ سر آشنا شده و می توانند به تمام نیازهای مشتریان پاسخ دهند. علاوه بر این قادر خواهند بود به راحتی نمره قبولی را در آزمون این سازمان کسب کرده و مدرک بین المللی خود را دریافت کنند.

سرفصل های دوره اسکالپ سر

دوره اسکالپ سر آموزشگاه رز سرخ با هدف آموزش مباحث تئوری و مهارت های عملی این حرفه طراحی شده است تا شما را به یک متخصص ماهر در این زمینه تبدیل کند. از جمله سرفصل های آموزشی این دوره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آناتومی پوست سر: شما پیش از هرچیز باید بدانید که پوست سر از چه لایه هایی تشکیل شده است، ساختار آن را بشناسید و بدانید که شبکه اعصاب، تراکم غدد عرق و چربی در آن چگونه است.

آنالیز اسکالپ: دستگاه آنالیز اسکالپ این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید پوست سر مشتری را به وضوح آنالیز کنید و مشکلات آن را تشخیص دهید.

تشخیص پوسته از شوره: یکی از مشکلاتی که مشتریان شما با آن مواجه هستند، شوره سر است. شما در این دوره آموزش می بینید که چطور شوره را از پوست سر تشخیص دهید و آن را درمان کنید.

انواع ریزش مو و روش های درمان: از آنجایی که ریزش مو دلایل مختلفی دارد،‌ شما باید بتوانید در ابتدا علت آن را تشخیص بدهید. اگر دلیل ریزش مو به مشکلات پوست کف سر مربوط باشد، می توانید آن را با روش های مختلفی که در طول دوره یاد می گیرید، درمان کنید.

آشنایی با بیماری های اسکالپ و راه های کنترل: پوست کف سر ممکن است دچار بیماری های مختلفی از جمله پسوریازیس، درماتیت سبورئیک، فولیکولیت و … شود. شما با تمام این مشکلات آشنا شده و راه های کنترل آن را می آموزید.

انواع ماساژ کف سر: ماساژ کف سر می تواند جریان خون را در پوست سر افزایش داده و بسیاری از مشکلات مربوط به فولیکول مو را برطرف کند. شما با هندپیس ماساژ دستگاه اسکالپ سر می توانید یک ماساژ کف سر حرفه ای را برای مشتری انجام دهید.

اوزون تراپی: اسپری گان یا تفنگ اسپری ابزاری است که می توانید به وسیله آن کف سر را با اوزون آبرسانی کرده و اکسیژن را به میزان زیاد به فولیکول مو برسانید.

روغن تراپی: یکی دیگر از موارد بسیار موثر در تقویت و ترمیم پوست کف سر استفاده از روغن های گیاهی است. شما این تکنیک را به خوبی در دوره اسکالپ سر رز سرخ آموزش می بینید تا بتوانید بسیاری از مشکلات پوست کف سر برطرف کنید.

اسکالپ اسکراب و پیلینگ: پوست کف سر نیز مانند پوست صورت و سایر نواحی بدن به لایه برداری احتیاج دارد. این کاری است که شما به طور کامل و حرفه ای در دوره اسکالپ سر آموزش می بینید.

مزایای شرکت در دوره اسکالپ سر رز سرخ

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ یکی از بهترین آموزشگاه ها در تهران است که بیش از ۳۰ لاین آرایشگری را به صورت تخصصی و حرفه ای برگزار می کند. شما با شرکت در دوره اسکالپ سر رز سرخ می توانید به تمام سرفصل ها و مباحث مهم این رشته به طور کامل مسلط شده و برای ورود به بازار کار آماده شوید.

همچنین رز سرخ امکان ویژه ای را برای شما علاقه مندان فراهم کرده است که پس از پایان دوره بتوانید در یک سالن زیبایی و زیر نظر یک متخصص حرفه ای کارآموزی کنید و با تجربه و آمادگی بیشتری کار خود را آغاز کنید.

بعلاوه امکان برگزاری دوره ها در روزهای تعطیل نیز وجود دارد تا هنرجویان بتوانند ساعت کلاس ها را با توجه به شرایط ویژه و زمان مورد نظر خودشان انتخاب کنند.

با رز سرخ می توانید اولین قدم را برای ورود به دنیای پررونق آرایشگری بردارید. منتظر شما هستیم!

سایت: رز سرخ

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید