اگر کالابرگ برایتان واریز نشده بخوانید + اعلام نحوه اعتراض

    کد خبر :1178126
سرپرستان خانوار استعلام واریز کالابرگ

 با اینکه امروز (۱۵ آذر ۱۴۰۴) واریز کالابرگ ۶۲۰ هزار تومانی برای دهک‌های اول تا سوم اجرا شده است، ممکن است بعضی خانوارها هنگام بررسی حساب متوجه شوند که مبلغی دریافت نکرده‌اند.

اگر شما نیز با چنین مشکلی مواجه شدید و کالابرگ پنجم برای شما واریز نشده مراحل زیر را دنبال کنید:

 گام‌هایی برای استعلام و اعتراض

وضعیت دهک‌بندی‌تان را بررسی کنید
گاهی دلیل اصلی عدم واریز، تغییر دهک درآمدی خانوار است. برای بررسی:

  • به سایت رسمی «سامانه حمایت» به آدرس hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنید.
  • یا از طریق کد دستوری #- کدملی * ۴۳۸۵۷۴* با سیم‌کارت سرپرست خانوار، وضعیت دهک و مشمولیت را استعلام کنید.

اگر دهک‌بندی اشتباه است، اعتراض ثبت کنید

  • در همان سامانه «حمایت»، بعد از ورود با کد ملی، گزینه «ثبت اعتراض / درخواست بررسی» را انتخاب کنید.
  • اگر نگران هستید اعتراض آنلاین کافی نیست، می‌توانید به دفاتر محلی «ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی» در شهر یا استان خود مراجعه حضوری کنید.

تماس با پشتیبانی طرح کالابرگ
در صورتی که معتقد هستید مشکل فنی یا اشتباه دیگری رخ داده است  مثلاً حساب بانکی درست است اما شارژ نشده — با شماره تلفن ۰۲۱-۶۳۶۹ تماس بگیرید و موضوع را اعلام کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید