اولین تصویر کراس اوور مزدا CX-80

    کد خبر :1042040
مزدا CX-80

مزدا یکی از خودروسازان شناخته شده ژاپنی بوده که همیشه مدل‌های جدید و باکیفیتی را در بازار عرضه داشته است. در این بین بزودی باید شاهد معرفی کراس اوور جدید CX-80 باشیم که به تازگی تصویر آن لو رفت.

بازتاب- فروش زیاد مزدا CX-60 و CX-90 باعث شده است که مزدا یک کراس اوور سه ردیفه به نام CX-80 معرفی کند، مدلی که بازارهای خارج از آمریکای شمالی همچون اروپا و منطقه آسیا و اقیانوسیه را هدف قرار داده است. عرضه این کراس اوور لوکس تا اوایل سال آینده به تعویق افتاد، اما در این بین، Carscoops با استفاده از تصاویر جاسوسی که قبلا منتشر شده بود، رندرها و تصاویری از این مدل را فاش کرده است.

هیچ چیز شگفت‌انگیزی در مورد ظاهر CX-80 وجود ندارد، زیرا فقط یک CX-60 به تصویر کشیده شده است. تفاوت بین این دو بسیار ظریف بوده و مهم‌ترین آن‌ها درهای عقب بلندتر، طراحی مجدد سپر عقب پایین و ستون‌های D عریض‌تر است. CX-80 طراحی کابین مشابه CX-60 کوتاه‌تر و بزرگ‌تر CX-90 را دارد.

مزدا CX-80

خبر خوب این است که سرنشینان صندلی عقب در هر دو ردیف دوم و سوم فضای پای بیشتری خواهند داشت. اگرچه برخلاف CX-90 که می‌تواند هشت صندلی داشته باشد، این تنها یک مدل هفت نفره خواهد بود. فضای داخلی شامل یک کلاستر دیجیتال، یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 12.3 اینچی با پشتیبانی Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم، یک مانیتور با دید فراگیر 360 درجه، یک نمایشگر هد آپ، نور محیطی و یک سیستم شخصی‌سازی راننده با استفاده از تشخیص چهره خواهد بود.

مزدا CX-80 در انواع مختلف هیبریدی عرضه می‌شود: یک موتور دیزلی 3.3 لیتری شش سیلندر خطی e-Skyactiv D هیبریدی ملایم با قدرت 251 اسب بخار. موتور 3.3 لیتری e-Skyactiv-G بنزینی با قدرت 280 اسب بخار.  یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر پلاگین هیبریدی. دومی 323 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و گشتاور 500 نیوتن متر همه مدل‌ها مجهز به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک مزدا هستند که نیرو را به عقب یا هر چهار چرخ ارسال می‌کند.

باید دید برنامه مزدا برای معرفی این کراس اوور شیک و جذاب چیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید