اولین تصویر نسل جدید اپل واچ

    کد خبر :1063025
اولین تصویر نسل جدید اپل واچ

شایعه شده است که غول فناوری اپل در حال آماده سازی تغییرات اساسی برای سری ساعت هوشمند خود در سال جاری است، به طوری که انتظار داریم اپل واچ بعدی دارای طراحی کاملاً جدید، ویژگی‌های پیشرفته ردیابی و سیستم بند جدید باشد.

بازتاب-مارک گورمن پیشنهاد می‌کند که این شرکت ممکن است طرح نام‌گذاری سنتی را کنار بگذارد و دستگاه جدید را «Apple Watch X» به مناسبت دهمین سالگرد عرضه اپل واچ اصلی که در سال 2014 راه‌اندازی شد، بنامد. ـسام کوهل یوتیوب که به خاطر بررسی محصولات اپل تحت کانال AppleTrack شهرت دارد، با طراح گرافیک @ConceptCentral همکاری کرد. آنها با هم، رندرهایی را ایجاد کردند که بر اساس شایعات، ظاهر اپل واچ X را نشان می‌دهد.

رندرها طراحی باریک‌تری را برای Watch X نشان می‌دهند که احتمالاً 10 تا 15 درصد نازک‌تر از مدل‌های فعلی است. انتظار می‌رود Digital Crown با امکان دکمه Action اضافی مشابه Apple Watch Ultra باقی بماند. بزرگ‌ترین تغییر طراحی ممکن است سیستم بند مغناطیسی جدید باشد. این به معنای خداحافظی با سازگاری با بندهای قدیمی است، اما مزایایی فراتر از ظاهر را ارائه می‌دهد.

اولین تصویر نسل جدید اپل واچ

سیستم بند فعلی فضای با ارزشی را در داخل ساعت اشغال می‌کند. بند مغناطیسی این حجم را از بین می‌برند و به طور بالقوه فضا را برای طراحی نازک‌تر و حتی ویژگی‌های بیشتری در داخل آزاد می‌کنند. در حالی که پیشتر شایعه شده بود نمایشگرهای microLED، فناوری OLED به دلیل ملاحظات هزینه محتمل‌تر به نظر می‌رسد. با این حال، انتظار داریمکه پنل OLED جدید روشن‌تر و کم مصرف‌تر باشد. این می‌تواند به عمر باتری طولانی‌تر، نگرانی دیرینه کاربران، تبدیل شود.

ویژگی‌های سلامتی همیشه یکی از جنبه‌های اصلی اپل واچ بوده است. Watch X ممکن است اولین دستگاهی باشد که نظارت بر فشار خون را ارائه می‌دهد، اگرچه نظارت بر اکسیژن خون به دلیل اختلافات مداوم در مورد ثبت اختراع نامشخص است. این ساعت همچنین ممکن بوده دارای نظارت بر آپنه خواب باشد.

بسیار مهم بوده که به یاد داشته باشید این اطلاعات بر اساس شایعات است. در حالی که برخی از پیش‌بینی‌ها ممکن بوده محقق شود باید منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید