انیموکا هنگ کنگ با نئوم عربستان برای تبلیغ Web3 همکاری می کند

    کد خبر :1030484
Web3

Animoca Brands مستقر در هنگ کنگ با پروژه شهر هوشمند عربستان سعودی، Neom، همکاری میکند، در اقدامی که پیرامون برنامه‌های آینده هر دو شرکت جزئیاتی فاش شد.

بازتاب-این معامله با سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری نشان می‌دهد که عربستان سعودی به طور جدی به فناوری جدیدی مانند بلاک چین به عنوان راهی برای رشد فراتر از ریشه‌های نفتی خود نگاه می‌کند.

برای Animoca، که به خاطر بازی‌های بلاک چین شناخته می‌شود، این معامله فرصتی طلایی بوده تا در کشوری که مشتاق تبدیل شدن به یک رهبر فناوری است، جای خود را نشان دهد. این دو شرکت قصد دارند روی پروژه‌های فناوری ویژه، معروف به خدمات Web3، کار کنند که می‌تواند زمینه را برای رشد فناوری در عربستان سعودی فراهم کند. این کاملاً با برنامه چشم انداز 2030 عربستان سعودی که تماماً در مورد مدرن کردن کشور بوده مطابقت دارد.

نکته جالب این است که چگونه پول در حال تغییر است. بخشی از بودجه در اسکناس‌های قابل تبدیل خواهد بود، که مانند IOU هستند که بعدها می‌توانند به سهام تبدیل شوند. باقی از طریق خرید سهام خواهد بود. این رویکرد ترکیب و تطبیق می‌تواند راه جدیدی برای شرکت‌های فناوری برای دریافت بودجه در آینده باشد.

 

Web3

 

اما این معامله بیش از پول و فناوری است. عربستان سعودی آشکارا مشتاق تقویت روابط خود با چین بوده، زیرا انیموکا یک بازیگر بزرگ فناوری در هنگ کنگ است. با توجه به اینکه چین بزرگ‌ترین شریک تجاری عربستان سعودی است، این مشارکت ممکن بوده بازی هوشمندانه‌ای برای رشد فناوری و روابط بین المللی باشد.

یات سیو، یکی از بنیانگذاران انیموکا، این معامله را نشانه احترام متقابل و اهداف مشترک برای آینده‌ای مبتنی بر فناوری می‌داند. اگرچه نئوم جزئیات زیادی در مورد نحوه برنامه ریزی برای استفاده از این فناوری جدید به اشتراک نگذاشته، بدیهی است که این پروژه جاه طلبی‌های بزرگی دارد، به خصوص که آنها متخصصان را در این منطقه استخدام کرده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید