اندروید 15 منتشر شد اما برای همگان دردسترس نیست

    کد خبر :1089769
اندروید 15 منتشر شد اما برای همگان دردسترس نیست

امروز، پس از ماه‌ها انتشار نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهنده و بتا عمومی، اندروید 15 بالاخره به طور کامل برای انتشار آماده شد تا منتشر شود.

بازتاب– گوگل نسخه پایدار اندروید 15 را فعلا برای توسعه دهندگان ارائه کرد و سپس برای همگان دردسترس قرار خواهد داد. گوگل سورس کد اندروید 15 را در پروژه منبع باز اندروید (AOSP) آپلود کرده، اما به‌روزرسانی‌ها هنوز آماده نشده‌اند؛ حتی برای گوشی‌های گوگل یعنی پیکسل‌ها.

آپدیت ماه سپتامبر که از امروز برای گوشی‌های هوشمند گوگل منتشر شد، همچنان اندروید 14 است. گوگل وعده داده که اندروید 15 در هفته‌های آینده به پیکسل‌ها از جمله خانواده پیکسل 9 که به تازگی رونمایی شده، می رسد، در حالی که دستگاه‌هایی از برند سامسونگ، آنر، iQOO، لنوو، موتورولا، ناتینگ، وان پلاس، اوپو، ریلمی، شارپ، سونی، تکنو، ویوو و شیائومی آن را «در ماه‌های آینده» دریافت خواهند کرد.

پیشتر شنیده‌ایم که اندروید 15 تنها در ماه اکتبر روی پیکسل‌ها عرضه می‌شود و به نظر می‌رسد گوگل این موضوع را بدون بیان صریح تایید کرد. در این بین، توسعه دهندگان می‌توانند به کد AOSP نگاه کنند و هر کاری که می‌خواهند با آن انجام دهند. اگر از کاربرین گوشی‌ سایر برندها به جز گوگل هستید، بهتر است تا پاییز منتظر بمانید تا شرکت سازنده آپدیت اندروید 15 را تحت پوسته سفارشی خود دردسترس قرار دهد.

اندروید 15 دارای ویژگی‌های جدید امنیتی، سفارشی و ظاهری بوده تا بتواند علاقمندان را به خود جلب کند. بنابراین برای انتشار نسخه نهایی و دریافت آن باید چند ماهی منتظر باقی بمانید. گوگل در بهار 2024 بود که اندروید 15 را معرفی کرد و اکنون وقت آن رسیده منتشر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید