انتشار تصویری از سوپراسپرت الکتریکی U9 بی وای دی

    کد خبر :986323

شرکت بی وای دی چین یکی از برندهای بزرگ تولیدکننده خودرو الکتریکی بوده که فروش بالایی در بازار جهانی توانست بدست آورد.  در این بین باید به سوپراسپرت الکتریکی U9 اشاره کنیم که بزودی از راه خواهد رسید.

بازتاب-ابرخودروهای الکتریکی خودروهایی با عملکرد بالا هستند که از پیشرانه‌های الکتریکی پیشرفته برای ارائه شتاب و سرعت چشمگیر استفاده می‌کنند. این خودروها به جای موتورهای احتراق داخلی سنتی از موتورهای الکتریکی با باتری‌های لیتیوم یونی استفاده می‌کنند که در نتیجه آلایندگی کمتر و اثرات زیست محیطی کمتر دارد.

برخی از معروف‌ترین ابرخودروهای برقی موجود در بازار امروزی عبارتند از تسلا رودستر، ریماک C_Two و پینین فارینا باتیستا که می‌توانند به سرعت 400 کیلومتر در ساعت دست یابند. از آنجایی که فناوری خودروهای الکتریکی همچنان در حال پیشرفت است، به احتمال زیاد در سال‌های آینده شاهد حضور ابرخودروهای برقی قدرتمندتر و چشمگیرتری به بازار خواهیم بود. خودروساز چینی BYD نیز در حال آماده شدن برای عرضه ابرخودروی خالص الکتریکی، U9 است.

 سوپراسپرت الکتریکی U9

BYD قبلاً برند جدید “Look Up” خودروهای برقی سطح بالا را معرفی کرده بود و دو مدل از این برند را عرضه نمود. در میان آنها، سوپراسپرت U9 پرفورمنس ظاهری شیک داشت و با در نظر گرفتن “دروازه زمان و فضا” طراحی شده و دارای نوارهای نور ماتریس نقطه‌ای است که نظرات متفاوتی را از کاربران دریافت کرده است. با این حال، BYD اخیراً تصاویر رسمی جدیدی از U9 با چندین تغییر منتشر کرده، از جمله نوار نوری به سبک خطی، دامنه‌های جانبی کشیده و یک اسپویلر بزرگ ثابت عقب. مدل جدید U9 در نمایشگاه خودروی شانگهای در 18 آوریل به نمایش درخواهد آمد که مجهز به سیستم قدرت Yisifang است و شتاب صفر تا 100 را تنها در 2 ثانیه دارد.

جزئیات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا برند چینی این محصول جدید را معرفی کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید