افزایش سهم هواوی در بازار گوشی های پرچمدار دنیا در شش ماه اول 2018

    کد خبر :345654

شرکت هواوی نتایج کسب و کار خود در بخش موبایل، تبلت، لپ تاپ و تجهیزات جانبی را در شش ماه نخست سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر کرد که نشان‌دهنده رشد چشم‌گیر این کمپانی چینی در بازار گوشی های پرچمدار دنیا است.

شرکت Huawei نتایج کسب و کار نیمه اول سال ۲۰۱۸ بخش CBG که مربوط به تولید موبایل، تبلت، لپ تاپ و تجهیزات جانبی می‌شود را اعلام کرد. هواوی در این زمان با فروش بیش از ۹۵ میلیون گوشی هوشمند رشدی چشمگیر داشته است. بر مبنای گزارش IDC، هواوی به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ محسوب می‌شود که سهم بازار جهانی آن به ۱۵.۸ درصد رسیده است.

ریچارد یو، مدیر عامل Huawei عنوان کرد:شش ماه گذشته برای Huawei CBG باور نکردنی بوده است که نشان‌دهنده رشد قوی کسب و کار ما در تمام بازارها و خطوط تولید است. موفقیت ما به تعهد ما به نوآوری و مهمتر از همه مشتریان ما متکی است. همزمان با حرکت به جلو، هواوی بر بهبود مداوم عملکرد هوش مصنوعی یا AI در گوشی‌های خود متمرکز است.

طی ماه گذشته Huawei در سری‌های مختلف محصولات خود موفقیت‌های چشمگیری داشته که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

سری HUAWEI P20: با ترکیب فناوری و هنر، سری P20 در بین علاقه‌مندان عکاسی حرفه‌ای بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. گوشی های سری پی ۲۰ هواوی فروخته شده در سطح جهان تاکنون به بیش از ۹ میلیون عدد رسیده است.
سری HUAWEI Mate 10: آخرین سری HUAWEI Mate یعنی میت ۱۰ روند حرکت شرکت در ارتباط با محصولاتی که متمرکز بر هوش مصنوعی هستند را تقویت کرده و جایگاه هواوی را با فروش بیش از ۱۰ میلیون گوشی در بازار کشورهای توسعه یافته اروپایی و آسیایی را مستحکم کرده است.
سری HUAWEI nova: در سراسر جهان، تعداد کاربران گوشی های nova بیش از ۵۰ میلیون نفر است که نتیجه‌ی آن رشد کل بازار گوشی های هوشمند متوسط ​​می‌باشد. مجموع کل فروش سری نوا در سال گذشته بیش از ۶۰ درصد افزایش داشته است.
تجهیزات جانبی و پوشیدنی‌های Huawei پیشرفتی معادل ۱۴۷ درصد افزایش سالانه را داشته است.
توسعه کسب و کار در بازار خرده‌فروشی این شرکت در سراسر دنیا نیز افزایش یافته است و در حال حاضر تجهیزات Huawei در بیش از ۵۳ هزار فروشگاه و ۳۵۰۰ فروشگاه با امکان تجربه نزدیک تجهیزات این شرکت را در سراسر جهان عرضه شده است. این شرکت قصد دارد شبکه خرده‌فروشی خود را با اضافه کردن ۱۰ هزار فروشگاه خرده فروشی و ۷۰۰ فروشگاه با امکان تجربه از نزدیک محصولات این شرکت در سراسر جهان تا پایان ۲۰۱۸، تقویت کند.

رشد جایگاه برند هواوی

عملکرد چشمگیر گوشی های پرچم دار و گوشی های هوشمند میان رده Huawei به میزان قابل توجهی سبب بهبود ارزش نام تجاری Huawei در سطح جهان شده است. Huawei به عنوان برند ۲۵ در لیست ارزیابی برندهای معتبر جهانی Brand Finance ، برند ۴۸ در لیست ۱۰۰ برند برتر جهان در لیست معتبر BrandZ و برند ۷۹ در لیست برندهای ارزشمند Forbes قرار گرفته است. توجه داشته باشید، هواوی تنها شرکت چینی بود که توانست رتبه‌ای را در لیست Forbes حفظ کند.
اکوسیستم های جهانی برند Huawei

سرویس جهانی ابری Huawei دارای بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر تلفن همراه است که بیش از ۴۰ میلیون کاربر این اکوسیستم خارج از چین هستند و انتظار می‌رود که کاربران خارج از این کشور در سال جاری به بیش از ۵۸ میلیون نفر برسند.
تعداد توسعه‌دهندگان ثبت شده بسترهای نرم افزاری هواوی به ۴۵۰ هزار نفر رسیده است.
در سال ۲۰۱۷ درآمد شرکای Huawei در بخش سرویس های ابری ۶۰ درصد افزایش داشته است. Huawei پیش‌بینی می‌کند که این رقم در سال ۲۰۱۸ به ۱۰۰ درصد می رسد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید