اعلام درگاه های مورد تایید پلیس برای پرداخت خلافی

    کد خبر :1070196
پلیس پرداخت خلافی

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا نسبت به پرداخت خلافی خودرو از درگاه‌های متفرقه هشدار داد و درگاه‌های رسمی و مورد تایید پلیس را اعلام کرد.

سرهنگ محمدحسن ابراهیم پور درباره شرایط و نحوه پرداخت خلافی خودروها اظهارکرد : همواره به هموطنان عزیز توصیه کردیم که از پرداخت خلافی خودرو از طریق نرم‌افزارهایی که مورد تایید پلیس نیست خودداری کنند تا از مشکلات بعدی برای دریافت خدمات پیشگیری شود. هم اکنون افرادی که از طریق سایت‌ها و نرم‌افزارهای متفرقه نسبت به پرداخت خلافی خودرو اقدام کرده‌اند، با توجه به قطع بودن ارتباط سیستمی پلیس راهور با این نرم‌افزارها دچار مشکل شده‌اند. در واقع در این روش پرداخت خلافی به درستی انجام نمی‌پذیرد و مردم در مراجعاتی که برای دریافت خدمات دارند به مشکل بر می‌خورند.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا با اشاره به نحوه درست پرداخت خلافی خودرو گفت : در حال حاضر هموطنان عزیز می‌توانند به صورت حضوری از طریق درگاه‌های بانک ملی، کشاورزی، سینا ، مهر ، پاسارگاد، پارسینا و مراجعه به پلیس راهور محل سکونت خود یا دفاتر پلیس +10 نسبت به استعلام و پرداخت خلافی خودرو که هم به صورت موردی هم به صورت کلی امکان پذیر است، اقدام کنند.

ابراهیم پور تصریح کرد: ما این امکان را برای مالکان وسایل نقلیه فراهم کردیم که موقع استعلام تخلفات رانندگی ، ریز تخلفات را جداگانه و با شناسه قبض و پرداخت به تفکیک ، مشاهده کنند تا بتوانند به صورت موردی یا کلی نسبت به پرداخت خلافی خودرو اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بهترین روش استعلام و پرداخت خودرو به غیرحضوری است، افزود: هم میهنان عزیز به صورت غیر حضوری نیز می توانند از طریق اپلیکیشن‌های پلیس من ، آپ ، تاپ ، وب سرویس راهور ۱۲۰ ، ارسال شماره پلاک و vin خودرو به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰ نسبت به استعلام و پرداخت خلافی خودروی خود به صورت موردی یا کلی اقدام کنند.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا در خصوص ارسال پیامک تجمیع تخلفات رانندگی به مالکان وسایل نقلیه، نیز گفت:‌ ما به استناد ماده ۲۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مکلف هستیم که سالی یک‌بار، جمع مبلغ تخلفات رانندگی را برای استعلام و پرداخت خلافی خودرو از طریق پیامک به اطلاع مالکین وسایل نقلیه برسانیم.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: اخیرا تعدادی از شهروندان از طریق یک سری اپلیکیشن های غیرمجاز نسبت به پرداخت خلافی خودرو خود اقدام کرده، اما پس از گذشت چند روز همچنان خودروی آن‌ها خلافی داشته و امکان دسترسی آن‌ها به خدمات مختلفی همچون خدمات ارائه شده در مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری وجود نداشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید