اعزام ۵ تیم امدادی به منطقه سیل زده چالوس

    کد خبر :1073601
منطقه سیل زده چالوس

استاندار مازندران به محض دریافت خبر سیل در منطقه دزدبن جاده کندوان دستور اعزام تیم‌های امدادی و ارسال ماشین آلات سنگین جهت کمک به مردم گرفتار در سیل را صادر کرد.

استاندار مازندران شامگاه ۲۴ خرداد ضمن دستور به مدیرکل مدیریت بحران و تماس با فرماندار شهرستان دستور داد هرگونه نیاز شهرستان به تیم‌های امدادی باید فوراً تامین و در اختیار شهرستان قرار گیرد.

در پیگیری‌های انجام شده محمدی مدیرکل بحران در این خصوص به خبرنگاران گفت: تاکنون ۵ تیم امدادی از اداره کل راهداری، هلال احمر، بسیج، حوادث شهرستان و آب منطقه‌ای مازندران برای کمک به مناطق سیل زده اعزام شدند.

وی افزود: از همان لحظات اولیه سیل فرماندار شهرستان به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان در منطقه حاضر شدند و تاکنون در حال رفع مشکلات به وجود آمده هستند.

همچنین محمد شریفی فرماندار شهرستان چالوس در این زمینه گفت: از ساعت ۶ غروب باران شدت پیدا کرد و در منطقه‌ای در دزدبن معروف به رستوران دربند به دلیل ازدیاد مصالح حاصل از سیل و انباشت گل و لای،

طغیان نموده و برخی از مسافران در حیاط رستوران و مسافرانی که در ترافیک مانده بودند گرفتار سیل شدند.

خبرهای رسمی حاکی از این است که تاکنون دو خودرو دچار خسارت شده است.

وی همچنین افزود: در حال حاضر برای سلامت مسافران این محور از سمت تهران از ولی آباد و از سمت مازندران نیز از محور توویر بسته شده است.

به گزارش ایسنا، یادآور می‌شود؛ هشدارهای سطح نارنجی از هفته گذشته تاکنون بارها جهت رعایت نکات ایمنی به مردم داده شده بود و تاکیدات موکد برای روزهای آینده در خصوص احتمال سیل و آبگرفتگی در محور هراز و سوادکوه نیز اعلام شد.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید